Kan inte besämma mig!
Har just kapat ned de blinkersfästen som finns i bild 1 och testmonterat ett par Kellerman.
Nu har jag tre alternativ på utseende.
1) Lucas på aluskärm med regplåt. Se bild 2&3. Har haft det såhär 2009.
2) Jag köper ett par nya Kellerman blinkers med integrerat bak&bromsljus och fimpar lyktan. Då återstår följande val:
2 a) regplåt under aluskärm se bild 4&5
2 b) Kör utan skärm och reg plåten under sadeln (visst, tråden heter streetfighters oxå). Risk för böter.
2 c) Gömmer undan plåten ännu mer genom att låta lite stänka titta fram. Se bild 8-10. B Ö T E R ?

Ok. Fram till valurnorna. Om du vill förbli anonym men ändå vill rösta går det bra att göra det genom handuppräckning.
Har just kapat ned de blinkersfästen som finns i bild 1 och testmonterat ett par Kellerman.
Nu har jag tre alternativ på utseende.
1) Lucas på aluskärm med regplåt. Se bild 2&3. Har haft det såhär 2009.
2) Jag köper ett par nya Kellerman blinkers med integrerat bak&bromsljus och fimpar lyktan. Då återstår följande val:
2 a) regplåt under aluskärm se bild 4&5
2 b) Kör utan skärm och reg plåten under sadeln (visst, tråden heter streetfighters oxå). Risk för böter.
2 c) Gömmer undan plåten ännu mer genom att låta lite stänka titta fram. Se bild 8-10. B Ö T E R ?

Ok. Fram till valurnorna. Om du vill förbli anonym men ändå vill rösta går det bra att göra det genom handuppräckning.
Bifogat
-
1 Lucas .jpg223.8 KB · Visningar: 651
-
8 Kellerman, undertail & skärm.jpg234.3 KB · Visningar: 188
-
7 Kellerman undertail.jpg240.8 KB · Visningar: 196
-
6 Kellerman undertail.jpg240.9 KB · Visningar: 598
-
5 Kellerman skärm med regplåt.jpg235.3 KB · Visningar: 182
-