Polistrubbel efter olycka!

Finnishstallion skrev:
2608631 Jag kanske förklarar mid dåligt. Det kan vara vilken situation som helst där polis vill ta ditt kk. Förstod du nu...:gnissla

Ok, jag brukar stå för det jag gjort utan att gnälla. För min del är det stor skillnad på att låta någon annan bevisa något och att fabulera ihop en historia för att komma undan. Men men, vi är alla olika.......

Hedgehog skrev:
2609256 Ok, jag brukar stå för det jag gjort utan att gnälla. För min del är det stor skillnad på att låta någon annan bevisa något och att fabulera ihop en historia för att komma undan. Men men, vi är alla olika.......

haha det vill jag se. att ngn skulle ge bort sitt kk utan bevis. Du kan inte gilla hojåkning spec. mkt va??? :näsblod

Finnishstallion skrev:
2609358 haha det vill jag se. att ngn skulle ge bort sitt kk utan bevis. Du kan inte gilla hojåkning spec. mkt va??? :näsblod

Hahaha, samma moral som bovar.
De ger inte tillbaka sitt stöldgods utan att nån bevisar att just de har snott grejerna (Din hoj kanske???)

Smedis skrev:
2609793 Hahaha, samma moral som bovar.
De ger inte tillbaka sitt stöldgods utan att nån bevisar att just de har snott grejerna (Din hoj kanske???)

Kan du förklara hur du menar ? Har han snott sitt körkort? Jag får inte ihop din logik.

I övrigt måste väl ändå en "amatörkvinnas" vittnesmål väga ganska lätt i ett fartuppskattningsärende?

ps Vad är en "canoot" ? Finglinska? :D ds

har inte sett till trådskaparen sen han gick på niten med gammla tråden om hur fort han körde... gick han under jorden? :lol:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman