¤AquaStar¤
Medlem
saken e den att när jag skulle ta kurvan som jag krashade i så växlade jag ner (lyckades på något sätt få ner den i 1an ) så bakhjulet låste sig, så det där 15 meters sträcket stoppade inte upp farten särskilt mycket.peter_n skrev:2599118Säg bara att du inte fick till handen på frambromsen, Bara bakbromsen kan ge riktigt långa svarta märken utan att hastigheten minskar så mycket.
jag hade ett val att antingen åka rätt fram eller riskera att lägga mig på asfalten. valde att åka rätt fram eftersom det var en rätt stor gräsmatta framför mig. problemet var sen att det fanns tydligen en en trotoarkant och ett dike innan gräsmattan kom.
nej jag har inte fått den men jag ringde polisen idag och dom skulle skicka den till mig.. dom har läst upp den för mig men det gav inte så mycket.Bushojjen skrev:2599150Har du fått se ngn kopia på polisrapporten ?
Om det står ngt där ....
nej jag har inte fått den men jag ringde polisen idag och dom skulle skicka den till mig.. dom har läst upp den för mig men det gav inte så mycket.Bushojjen skrev:2599150Har du fått se ngn kopia på polisrapporten ?
Om det står ngt där ....
Last edited: