Poliser med baseboll ambitioner vs Mc åkare.

Satan,gäller att ha tungan rätt där... :3freak

ville bara tillägga: Jävla dumhuvuden till poliser ännu ett skäl att inte tycka om dom, listan växer kan jag tillägga :mad:

Triggerhappy skrev:
Tja... Thailand kanske inte är rätt ställe att bli ovän med polisen. :va

http://www.nothingtoxic.com/media/1143214415/Thailand_Cops_Use_Bikers_as_Baseballs

Nej dom djävlarna ska man hålla sig i från!Är en Thailändare själv och ska åka den ditt 4/4 06 :fyllisar men vad jag har hört av mina släktingar så er ungdomar ganska hänsynslösa der nere...därför måste farbror brun (bruna uniformer) ta i med hårdhanskar. det där är nog inte det värsta!
Har hört att dom spände upp ett stålvajer mellan 2 stolpar för att får atopp på ett gäng gaturacer. En av killarna fig huvuden du vet nog vad jag syfta på :död. :död :död

burnout skrev:
ville bara tillägga: Jävla dumhuvuden till poliser ännu ett skäl att inte tycka om dom, listan växer kan jag tillägga :mad:

Vilka andra skäl har du? Är inte så insatt i hur polisen jobbar i Thailand.

I sverige använder polisen inte baseballträn utan 2 ton tunga v70s för att stoppa mc, men nu har dom ju fått skit för det har jag för mig :va Vet själv folk som i moppe åldern blivit prejade av vägen av snuten, men som sagt tror inte dom för göra det för trafikförselser längre, eller?

burnout skrev:
2052629 dom cp:ar sig och är totalt jävla iq-befriade (IQ-palstmugg).
och så kan man väll inte komma på ett bättre sätt att få slut med streetracers när man bor i en jävla diktatur än att tänka: " :3freak ja nu har vi en jättebra ide, vi slår ner dom med baseball-trän :3freak " och den andra polisen till den andre polisen " :3freak och så kan vi köpa lite donouts på vägen dit :3freak "

Vad vet du om Thailand egentligen?! Först och främst så har de en Kung! :7peta

Sandstrom skrev:
2040629 Vilka andra skäl har du? Är inte så insatt i hur polisen jobbar i Thailand.

dom allmänt muppar sig....(suck) jag sörjer å deras intelektuella nederlag :dummer :crash :3freak

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman