Thailändska polisen

sikka jävla idioter... :huvet kan väl inte vara sant eller???

Helt sjukt..

Snurrade runt rätt mkt i rusningstrafiken när man va därnere & reste.
Fick vittna ett par läskiga olyckor, & många situationer som kunde slutat riktigt illa.

Men det här é ju bara för mkt.....

FUBAR skrev:
Vad är det frågan om egentligen :3freak

LÄNK

haha, poliserna i thailand är sjuka.

Jag crashade när jag va där nere.

Jag kom ut från stranden på morgonen å skulle hem. Så kör jag på vägen, en taxi-mc kommer å plöjjer som fan, han sover väl på moppen. Kör rakt in i mig från sidan i en korsning i kanske 50 blås. Min hoj såg ut som nån felaktig conceptcykel från harleydavidson. Allting va böjt. Självklart började snubben skylla på mig och krävde mig på runt 20 000 baht för att han typ slaggade bakom styret. Sen kom snuten å började tjata å skälla på mig. Det va givetvis inte mitt fel. Som tur va kom en av tränarna på thaiboxningsklubben där jag tränade och pratade thai med polisen så han förstod.

Tur att det finns vissa thai's som är normala. Landet är riktigt skadat

Finns idioter i alla länder.

Har rest där nere ganska mkt. Är vanligt att dem försöker smuggla knark genom gränserna på Mc där nere, dem försöker bara blåsa rakt igen tullen, men oftast slutar det med ett skott i pannan. Kanske försöker spara på kulor på det här sättet?
:hihi

Borde inte poliserna kunna få ganska ont i händerna om de skulle få in en träff när de står och svingar sådär? :va

Snuten där nere är riktigt grymma.. skjuter först frågar sen.. o så har dom söta magnum puffror som plåster på såren :3freak

Rasorblade skrev:
Ngn som vet bakgrunden till baseball träningen?! :va

Dom på hojjarna hade tydligen röjt runt i stan och kört på folk överallt.. så helt obefogat va det inte.

när jag lyssnade på videon, så lät det som att folk buskörde på hojarna och hade dödat några oskyldiga. det ger inte rätt försöka slå huvudet av hojåkarna, men nåt måste väl göras... olika syn på människovärde.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman