Poliser med baseboll ambitioner vs Mc åkare.

Satan,gäller att ha tungan rätt där... :3freak

ville bara tillägga: Jävla dumhuvuden till poliser ännu ett skäl att inte tycka om dom, listan växer kan jag tillägga :mad:

Triggerhappy skrev:
Tja... Thailand kanske inte är rätt ställe att bli ovän med polisen. :va

http://www.nothingtoxic.com/media/1143214415/Thailand_Cops_Use_Bikers_as_Baseballs

Nej dom djävlarna ska man hålla sig i från!Är en Thailändare själv och ska åka den ditt 4/4 06 :fyllisar men vad jag har hört av mina släktingar så er ungdomar ganska hänsynslösa der nere...därför måste farbror brun (bruna uniformer) ta i med hårdhanskar. det där är nog inte det värsta!
Har hört att dom spände upp ett stålvajer mellan 2 stolpar för att får atopp på ett gäng gaturacer. En av killarna fig huvuden du vet nog vad jag syfta på :död. :död :död

burnout skrev:
ville bara tillägga: Jävla dumhuvuden till poliser ännu ett skäl att inte tycka om dom, listan växer kan jag tillägga :mad:

Vilka andra skäl har du? Är inte så insatt i hur polisen jobbar i Thailand.

I sverige använder polisen inte baseballträn utan 2 ton tunga v70s för att stoppa mc, men nu har dom ju fått skit för det har jag för mig :va Vet själv folk som i moppe åldern blivit prejade av vägen av snuten, men som sagt tror inte dom för göra det för trafikförselser längre, eller?

burnout skrev:
2052629 dom cp:ar sig och är totalt jävla iq-befriade (IQ-palstmugg).
och så kan man väll inte komma på ett bättre sätt att få slut med streetracers när man bor i en jävla diktatur än att tänka: " :3freak ja nu har vi en jättebra ide, vi slår ner dom med baseball-trän :3freak " och den andra polisen till den andre polisen " :3freak och så kan vi köpa lite donouts på vägen dit :3freak "

Vad vet du om Thailand egentligen?! Först och främst så har de en Kung! :7peta

Sandstrom skrev:
2040629 Vilka andra skäl har du? Är inte så insatt i hur polisen jobbar i Thailand.

dom allmänt muppar sig....(suck) jag sörjer å deras intelektuella nederlag :dummer :crash :3freak

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back