Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
K1300
Jag tror ärligt talat inte SuperDuken klarar det om det blir rattlåsracing.. Och att utmana en mc-polis på kurvig väg vette fan om jag har nerver till.
Hoppas de fortsätter åka bil här nere!
Den där djäkla touringlådan har jag testat och den gör nog 0-200 runt 10 sekunder och den toppar nog troligen närmare 270 i ärlig fart. Nästan läskigt mycket prestanda för en sån hoj... Rakt fram tror jag inte en SuperDuke har en chans tyvärr.
Fast den blir väl lite tyngre med radio och alla polistillbehör....
De borde ju få några S1000RR också. Respekt.
Det gäller att få jag i rätt läge. Med en mosbricka i handen kör de aldrig fortare än att dillkryddningen blåser av.K1300
Jag tror ärligt talat inte SuperDuken klarar det om det blir rattlåsracing.. Och att utmana en mc-polis på kurvig väg vette fan om jag har nerver till.
http://www.superbike.co.uk/news/2009_bmw_k1300s_k1300r_and_k1300gt_first_test_news_275315.html160 häst, men närmare 300 kilo.. Undrar iofs hur snabb en sån kan va på kurvig väg.. Måste man ha högt bantempo för att va snabbare än hojen, eller räcker det med att "åka på"? Jag har full respekt för mc-poliser, de har nog grym koll på sina grejer. Dock är det ju MKT hoj att svänga med.
Tycker du verkligen det????![]()
De borde ju få några S1000RR också. Respekt.
Med hänsyn till arbetsmiljön då förstår jag :krokrygg
Det ska göra ont.![]()
K1300
Det gäller att få jag i rätt läge. Med en mosbricka i handen kör de aldrig fortare än att dillkryddningen blåser av.
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|