Polisen stoppar

Var inte de klippet gammalt? Eller de finns ett identiskt ?

lol! Såg ut som Thailandsresenärer dom där poliserna. Trodde faktiskt att det var krav på fysträning för poliser i sverige... Det där var nog maskeradligan som var ute! :-)

BTW. Smart av Timo att säga "ute och leker". Man kan ju försöka att inte reta upp trygghetsnarkomanerna som sitter hemma i TV-soffan. "Hörde du Agda! Dom är ute och LEKER! Jag visste väl det! Förbjud MC nu!"

BTW. Smart av Timo att säga "ute och leker". Man kan ju försöka att inte reta upp trygghetsnarkomanerna som sitter hemma i TV-soffan. "Hörde du Agda! Dom är ute och LEKER! Jag visste väl det! Förbjud MC nu!"

Sa han "vi leker med döden"?
Eller hörde jag fel?

Vi i Stockholm kommer få en förhöjd skatt, så vi kan ge trafikpolisen muchooo mer cash för kommande (förhindra vansinneskörningarna) :tummenupp

Men att mitt ex blir misshandlad samt gärningsmannen gripen = Brott kan ej styrkas!!! Jaaaa mera sånt :tummenupp

Vi i Stockholm kommer få en förhöjd skatt, så vi kan ge trafikpolisen muchooo mer cash för kommande (förhindra vansinneskörningarna) :tummenupp

Men att mitt ex blir misshandlad samt gärningsmannen gripen = Brott kan ej styrkas!!! Jaaaa mera sånt :tummenupp

Därför att det är opinonen som bestämmer, dom som låter mest får mest, och just nu är svensson pissed the fuck off på motorcyklister, mest av en tillfällighet egentligen, så jävla mycket "vansinneskörningar" är det inte.

Fan man ser ju bilar vråla förbi hela tiden, och det finns bilar som blir jagade av polisen men inte stannar. Men eftersom motorcyklister målats upp av samhället som badasses och lagbrytare så blir vi per automatik också utsatta för överdriven kritik.

Vanlig gruppsykologi; vi är en scapegoat för andra problem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scapegoating

Ja så klart! Tror du det är gratis o ha en helikopter hovrandes över stan? :D

Var 17 är IvanDrago när man som bäst behöver honom (!?) som NU t.ex. när hela polisbaletten är på plats med SVTs fungerande kameror riggat o klart!! :mad:

Fattar du inte att kameran MÅSTE sitta på mcn, hur fan ska annars kamerorna kunna fånga honom?! High speed kamera i så fall! :D

Det där reportaget känns väldigt 2010,2009,2008,2007.... lika spännande som att leta upp en bärfis och anordna en pruttävling

~"De som är värst är ändå inte intresserade av bana".

"De som är värst" utgör nog inte majoriteten heller...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT