Jag borde varit där och visat vart skåpet ska stå.
Vi väntade ju på att du skulle komma och slanga utanför...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag borde varit där och visat vart skåpet ska stå.
Vi väntade ju på att du skulle komma och slanga utanför...
Ni drog väl strax efter 18 och lämnade över ansvaret till Anita och Timo![]()
Jag förstår inte varför det alltid är folk i Norra Sverige som vet precis vad vi behöver i Stockholm....Och jag tror dessutom att du har fel.
En bana och en raksträcka typ Barkarby skulle ta mycket av busåkandet från gatorna.
En bana och en raksträcka typ Barkarby skulle ta mycket av busåkandet från gatorna.
Det kommer helt enkelt inte bli någon skillnad oavsett motorbana och avlyst område.
Därmed inte sagt att jag inte kört både två och tre ggr tillåten hastighet.
Men det är ju jättekul att slänga fram en kamera och trycka upp en mikrofon under näsan på någon som inte är det minsta förberedd på det. Det blir ungefär som ett rådjur i strålkastarskenet. Man kan få bra mycket intressantare svar än från någon mediatränad presstalesman eller liknande.ok. så timo är verkligen en av dem som bombar satan och leker med livet som insats? att döma av intrevjun så visste knappt killen vad han skulle svara på inför kameran(sorry timo inget ont menat)
folket kommer aldrig vara mindre hatiska mot oss farliga idioter som kör saker på 2 hjul. vi blir alla dragna över en o samma kant oavsett vad vi säger i tv. att sätta sig på en motorcykel är farligt och det är därifrån vi övergår från person till farlig idiot.
@rickard, vad hade du sagt för att vara mindre allan?
oftast är det bilisterna som står för olyckan, men det förstår inte folk som inte kör mc. jag tror inte heller timo har någon lust att behöva dra hela historian på tv så han sammanfattade såsom resten av hojlösa sverige ser oss
Gillar poliser med rejäla polisonger och halskedja. Hade han stannat mig hade jag inte tjafsat.
Vad jag minns grinade både arrangörer och polisen illa då det buskördes till och från de anordnade tillställningarna. Det var väl t.o.m därför det lades ned?
Det kommer helt enkelt inte bli någon skillnad oavsett motorbana och avlyst område.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |