Polisen övningskör?

lorkan skrev:
2489956 och snubben som tror att om man trimmar sin offroadare med alla medel så förvandlas den till en sporthoj?

:rolleyes: :tomten
:rofl Äsch stick tll Lunarstorm!

Har jag pratat något om att trimma up min offroader till sporthojsprestanda?

Jag har gjort allt jag skall förutom att någon med gott motoröra/blir nog den lokala mc meken, skall få ställa in blandskruven alt byta till andra munstycken igen, beroeende på vad han tycker!

Måste vällan vara smidigare och köpa en sporthoj då eller?

Eller är det så att man måste ha ett speciellt körkort för sporthoj, Å att alla inte klarar va att ta det, och då får nöja sig med en offroade:va

Eller är det så att dom olika hojarna är byggda för olika ändamål, och att man därmed köper hoj efter intresse:va


Ursäkta mig om jag yrar lite men jag sitter med en febertermomter i käften och den börjar krypa uppåt 39grader :zpy
 
IronMike skrev:
2489328 Men du kan ju vika av från bulten, ner i ett grustag eller försvinna ut i skogen om dom åker efter dig :tummenupp

Precis vad jag gjorde också fast jag stog stilla vid tillfället då dom började rulla in. Smög bara in lite försiktigt i skogen och bevakade dom från skuggorna :tungan
 
Dominator-Rocks skrev:
2491918 IDIOT

'sch orkar inte , STick!

:rofl

När du ska svara på en direkt fråga och inte förolämpa någon, försöker du bara bortförklara dig. :rofl :hihi

Men okej vuxensnuttan, jag följer ditt råd och avslutar diskussionen här, även om du är en snubbe-som-tror-att-om-man-trimmar-sin-offroad-med-alla-medel-så-blir-det-en-sporthoj

:hej
 
Last edited:
Det är ju fint väder, killar!

Jag trodde inte det blev så här dålig stämning på SH innan snön började falla och alla får mens pga "hojabstinens".

Nu får ni skärpa er, kör hoj och kramas lite istället!:pannkyss
 
JT skrev:
2491946 Det är ju fint väder, killar!

Jag trodde inte det blev så här dålig stämning på SH innan snön började falla och alla får mens pga "hojabstinens".

Nu får ni skärpa er, kör hoj och kramas lite istället!:pannkyss

Fint väder så fan heller och hojen är krockad och dom bara retas! :4skrika :D
 
lorkan skrev:
2491977 Fint väder så fan heller och hojen är krockad och dom bara retas! :4skrika :D

Jag vet hur det känns!

När det blir för jobbigt lånar jag tjejens Kinamoppe och leker Isle of man på dom lokala cykelbanorna iförd helställ, det hjälper...:hojsmilie
 
Då tar vi det igen då!


Eftersom jag inte har gjort det och du påstår det så tyckte jag du kunde sticka dit! (Har aldrig vart där men jag antar att det är en massa fjortisar där som ljuger och dillar om en massa strunt eftersom folk härifrån har hänvisat dig dit!)

Har du missat nått?? I sånna fall så kommer allting här nedan igen i boldad text kanske lättare att läsa då!

Dominator-Rocks skrev:
2490011 :rolleyes: :tomten
:rofl Äsch stick tll Lunarstorm!


Har jag pratat något om att trimma up min offroader till sporthojsprestanda?


Jag har gjort allt jag skall förutom att någon med gott motoröra/blir nog den lokala mc meken, skall få ställa in blandskruven alt byta till andra munstycken igen, beroeende på vad han tycker!

Måste vällan vara smidigare och köpa en sporthoj då eller?

Eller är det så att man måste ha ett speciellt körkort för sporthoj, Å att alla inte klarar va att ta det, och då får nöja sig med en offroade:va

Eller är det så att dom olika hojarna är byggda för olika ändamål, och att man därmed köper hoj efter intresse:va



Ursäkta mig om jag yrar lite men jag sitter med en febertermomter i käften och den börjar krypa uppåt 39grader :zpy

Nu skall jag sätta dig på ignore så slipper jag ödsla mer energi på dig :tummenupp

Grejen med Ignore är att jag inte kommer se vad du skriver i fortsättningen hoppas du förstår det, och slipper spamma sönder SH med en massa dumma frågor till mig som jag ändå inte kommer att se!
 
Dominator-Rocks skrev:
2492242 Då tar vi det igen då!


Eftersom jag inte har gjort det och du påstår det så tyckte jag du kunde sticka dit! (Har aldrig vart där men jag antar att det är en massa fjortisar där som ljuger och dillar om en massa strunt eftersom folk härifrån har hänvisat dig dit!)

Har du missat nått?? I sånna fall så kommer allting här nedan igen i boldad text kanske lättare att läsa då!



Nu skall jag sätta dig på ignore så slipper jag ödsla mer energi på dig :tummenupp

Grejen med Ignore är att jag inte kommer se vad du skriver i fortsättningen hoppas du förstår det, och slipper spamma sönder SH med en massa dumma frågor till mig som jag ändå inte kommer att se!

Okej tuffing, vi behöver inte vara vänner. Jag respekterar ditt vuxna sätt att agera och diskutera, dessutom ditt resonemang om att om jag är sarkastisk angående din hoj osv, för det var sarkasm om du inte förstod det, så är jag en fjortis. :tummenupp
Great work!

:)

IronMike skrev:
2492154 Någon paparazi lyckades tydligen fånga det på film...

http://video.google.com/videoplay?docid=6050714345564461250&q=moped+crash

:pannkyss :rofl

Haha, ja vilken skön snubbe. Jag hittade några roliga filmklipp också faktiskt, kolla här, årets fucko&wannabe! :rofl

http://www.youtube.com/watch?v=5KRZmhED7xM
 
Last edited:
varför tar du åt dig för Dominator-Rocks. lorkan snälla sluta tönta dig eller du kanske gå på dagis :D



alla är olika. vissa vill ha offroad andra sporthojar, :hojsmilie
 
Last edited:
driverinblack skrev:
2492287 varför tar du åt dig för Dominator-Rocks. lorkan snälla sluta tönta dig eller du kanske gå på dagis :D



alla är olika. vissa vill ha offroad andra sporthojar, :hojsmilie

:va ok precis som jag har skrivit då!?

För att förtydliga:
Old Idag, 17:25
lorkan
Det här inlägget är gömt därför att lorkan är på din ignoreralista.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top