IronMike
Guest
Oj hemskt ledsen... kommer aldrig upp i Pettas ultimate outlaw moppefucko videolorkan skrev:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oj hemskt ledsen... kommer aldrig upp i Pettas ultimate outlaw moppefucko videolorkan skrev:

IronMike skrev:2492438Oj hemskt ledsen... kommer aldrig upp i Pettas ultimate outlaw moppefucko video![]()
Eller så sitter en brud bakpå.. (skjuts)lasse kongo skrev:2492597varför kör han inte snabbare? säkert någon brud som kör...
IronMike skrev:2492154Någon paparazi lyckades tydligen fånga det på film...
http://video.google.com/videoplay?docid=6050714345564461250&q=moped+crash
![]()
![]()

hahahahIronMike skrev:2492622Eller så sitter en brud bakpå.. (skjuts)
JT skrev:2492181Det där var väl inget, här är ett ÄKTA MoPpefUCko http://www.youtube.com/watch?v=FL8m7R9y3q4
Se och njut...jag garvar fortfarande.![]()
lorkan skrev:2489956snubben som tror att om man trimmar sin offroadare med alla medel så förvandlas den till en sporthoj

trummiz skrev:2492755Men alltså. Jag som inte är sån dära häftig sporthojskille undrar ju lite stillsamt vad fan "sub5-tider" är för nåt.
driverinblack skrev:2492287varför tar du åt dig för Dominator-Rocks. lorkan snälla sluta tönta dig eller du kanske gå på dagis![]()
alla är olika. vissa vill ha offroad andra sporthojar,![]()
mini-knutten skrev:2492799med sub menas under, precis som att subzero är minusgrader eller att en submarine går under vattnet. Sub5-tider borde således vara en tid på bulten under 5 minuter![]()
Eller har jag fel?
...............lorkan skrev:Eller så har jag också fel
IronMike skrev:2495361...............
jo det stämmer, men det var inte jag som kom på det uttrycket i bulten-sammanhanglorkan skrev:Okej wiseguy, vad menas med sub5-tid då? Är det inte under 5 minuter?

IronMike skrev:2496068jo det stämmer, men det var inte jag som kom på det uttrycket i bulten-sammanhang![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |