Polis dömd för farlig mc-jakt

skit i mc jakten, bara tänka så här: polis dömd för att inte lyssnat på order. sedan lägger man idioten som inte kunde köra från polisen i ett annat fack så blir det enklare att bajsa ut skiten.

Last edited:
Har en liten fråga. Har vid flera tillfällen läst i liknande trådar och även i den här om hur vi kör över barn vid övergångsställen och i villa områden. Är det ofta som vi gör det? Att vi skrämt upp nån häst, och där med ryttaren åk av tror jag mig ha läst om. Sen att vi krockat med annat fordon och på så sätt skadat andra har jag också läst. Så är det vanligt att vi kör över folk,barn och gamla?

Synd att inte att jag inte kunde få ett svar.
Med tanke på ett allt för ofta uttryck här på Sporthoj.
(När du kör över en unge utanför en skola, dagis eller på ett övergångsställe.
Nu är det inte så att jag vill försvara någon eller vill hänga någon annan.
Vill bara veta om det är ett uttryck taget ur luften eller om det finns någon sanning bakom.

Kan inte alla puckon här inne läsa tråden istället för att mestadels repetera varandra?

"Öh, jag orkar inte läsa tråden för den är så lång.."
Ja, gissa varför den är så lång!?

Det mest irriterande är att detta eminenta inlägg, som för övrigt tillför väldigt mycket till tråden, tyvärr aldrig kommer hinna läsas av dessa ovan nämnda puckon.

Suck...:huvet

PS. Eftersom jag själv bara läst halva tråden hittills så vore det ju väldigt olyckligt om någon hunnit före mig och redan skrivit ett inlägg liknande detta...

Tycker du att polisen i fråga gjorde rätt. det behövs ingeet mer än ett ja eller nej:)

Självklart gjorde polisen inte rätt när han inte följde order. Jag tycker även att det var helt rätt att han blir dömd för sitt tjänsterfel.

Däremot så anser jag att det var fel att ge order om att avbryta.

Tur för somliga att man inte behöver göra ett IQ-test när man ska ta A-kort :D
Somliga har antagligen svårt att stava sitt namn rätt...

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back