planerade bankörningar

flugan skrev:
Jag uppar mä att jag har anmält mig te Anderschtôrp den 21:a.

Vilka fler åker båge te Kullen 5:e?

Jag! När åker ni? har försökt i tråden "en liten tripp" att få veta när alla andra åker... :(

Är det nån som vet vem som fotade på Falken nu ikväll, i sista kurvan? Såg rätt så proffsigt ut med stativ och grejer så jag tänkte att det kanske kommer att finnas bilder till salu snart...? :)

Såg att nån fotade men då jag å några polare blev försenade (naturligtvis INTE mitt fel :rolleyes: )å kom till banan först kl17:00 då det varit fullt i dryga 10min :mad: orkade mitt deprimerade jag inte gå å fråga vilka fotograferna var. Men jag snackade med några ansvariga däremot å dom sa att kraschar nån ut sig e de bara å ta dennes plats, så vi var ett egoistiskt gäng där som satt å småhöll tummarna för en vurpa (skäms lite för det). Å till slut fick jag köra, sista passet släpte de ut mig :banana . Gick ut sist för att känna på däcken i lugn å ro, körde för första gången på gatdäck å inte bandäck. Rullade runt i maklig takt ett par varv för att sedan öka, nådde ner till 54-tider innan jag i sissta högern drog iväg med en sån fet sladd att hela lunchpizzan hamnade i brallan. Gjorde ett par skakiga varv till men sen gav jag upp. Kan ju konstatera att jag gasade för mycket me de däcken.
Slicks RULES :banana
Måste berömma HENQ som gjorde 56-tider med sin KTM :Bugar

PacMan skrev:
Är det nån som vet vem som fotade på Falken nu ikväll, i sista kurvan? Såg rätt så proffsigt ut med stativ och grejer så jag tänkte att det kanske kommer att finnas bilder till salu snart...? :)

Ja, det var väl en tjej som stod och fotade med stativ och allt om jag inte såg fel. Ingen aning om vem det var dock.

Anderstorp på tisdag i nästa vecka? Jag drar nog, 300:- för tre halvtimmarspass..

Nån mer?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91113

Edit, verkar vara den avkortade delen på banan :(.. Kanske inte så roligt då.. Vi får se..
--------------------------------------------------------------
"Kvällsträning

050811-050811
Träningen är mellan 17:00 och 20:00
Körningen sker på korta slingan.
Max 98dB.

Pris:
Licens uttagen i ARC: 100sek
Övriga: 300sek

För mer info: Martin Fransson 0730484389

"

Last edited:
Hultan skrev:
Anderstorp på tisdag i nästa vecka? Jag drar nog, 300:- för tre halvtimmarspass..

Nån mer?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91113

Edit, verkar vara den avkortade delen på banan :(.. Kanske inte så roligt då.. Vi får se..
"Kvällsträning

050811-050811
Träningen är mellan 17:00 och 20:00
Körningen sker på korta slingan.
Max 98dB.

Pris:
Licens uttagen i ARC: 100sek
Övriga: 300sek

För mer info: Martin Fransson 0730484389

"

Anderstorp den 21:a, fanns tydligen platser kvar.
Hey ho lez go!

Hultan skrev:
Så förbannat dyrt bara, en tusing alltså.. :(

det är de värt du får ju köra så mycket du vill tills du fan inte kan stå på benen jag funderar å att sticka ner då iaf

annars blir det licens kursen på Svinsta

Hultan skrev:
Så förbannat dyrt bara, en tusing alltså.. :(

Räkna om det i kronor/timme så blir det nästa lika billigt som det andra arrangemanget. Å som Gottis, säger du kan köra tills du spyr å få ner kronor/timme ännu mer. Eftermiddagen är det fri åkning med fri av å påfart, du kan köra ett helt ERF-pass :tummenupp .

Anderstorp den 21/8 är nu bokat för mig också. Ett sista ryck innan vädret är helt kass för hösten. Vilka blir vi ? Jag och min kompis Sören åker.

:banana :banana :banana

//Knut

knut skrev:
Anderstorp den 21/8 är nu bokat för mig också. Ett sista ryck innan vädret är helt kass för hösten. Vilka blir vi ? Jag och min kompis Sören åker.

:banana :banana :banana

//Knut

jag kör nog inte andersstorp satsar på Licens kursen på svinsta iställe sen är det ju precis innan lönen med :huvet

knut skrev:
Men Gottis. Du har råd med bägge. Så häng på. Det var ca 8 platser kvar vid 12 snåret i dag. Kör hårt.... :tummenupp

//Knut

sorry men har inte råd med det just nu helt black just nu och fram till lönen :död

blir en bit att åka när vi ska till Lidköping

Back