planerade bankörningar

IRON MAN skrev:
Faan....Nu säger SMHI att det skall regna på lördag....FUCK!!!

Kom nu fan inte med en massa dåliga skämt här va :fatta! den kommer att bli 25 grader och sol :7peta de måste de bli

kollad smhi nu med och enligt dom så kommer det att bli torrt i Gislaveds området :tummenupp men dom där väder gubbarna har ju rätt va tionde gång :3freak

Ok pojkar och flickor !
Vilka dyker upp i Anderstorp på lördag ? Grill och sprit på lördag kväll är väl det som gäller va ? :fyllisar
Och snackar skit om hur överdjälviga vi är på banan. :banana

//Knut

knut skrev:
Ok pojkar och flickor !
Vilka dyker upp i Anderstorp på lördag ? Grill och sprit på lördag kväll är väl det som gäller va ? :fyllisar
Och snackar skit om hur överdjälviga vi är på banan. :banana

//Knut

Jag åker ner om ett par timmar nu tar med mig en hel del verktyg plus en kompressor och min flicka som har ut sett sig till Team Maneger har inhandlat ett Party tält för att vi ska kunna sitta lite i skuggan själv klart så ska jag se om jag har någon spray burk hemma så vi kan klottra lite SH GÖTEBORG

ser verkligen fram imot dom här två dagarna ska bli grymt kul iaf och man får hoppas arr man håller sig på hjulen :3freak

let´s Race :banana :banana :banana

Gottis skrev:
Jag åker ner om ett par timmar nu tar med mig en hel del verktyg plus en kompressor och min flicka som har ut sett sig till Team Maneger har inhandlat ett Party tält för att vi ska kunna sitta lite i skuggan själv klart så ska jag se om jag har någon spray burk hemma så vi kan klottra lite SH GÖTEBORG

ser verkligen fram imot dom här två dagarna ska bli grymt kul iaf och man får hoppas arr man håller sig på hjulen :3freak

let´s Race :banana :banana :banana

FAAN!!! vill oxå åka bana, ha kul med de andra små hojarna... :huvet
Kinekulle den 5:e är så LÅNGT bort!!!!!!!!!!!!!!!!!! :3freak

Okaijj, jag tjötar å frågar en gång till. Vad menas med "Registrerade motorcyklar skall vara besiktigade och försäkrade. Det skall du kunna visa papper på"? Frågade de efter papper förra gången?

Från regn (bild 1) till upptorkad mark och solsken (bild 2) på en knapp timme. Värsta turen i oturen (det var det värsta).

Bifogat

• regn.jpg
    regn.jpg
    77.3 KB · Visningar: 44
  • inget regn.jpg
    inget regn.jpg
    101.1 KB · Visningar: 47
flugan skrev:
Från regn (bild 1) till upptorkad mark och solsken (bild 2) på en knapp timme. Värsta turen i oturen (det var det värsta).

Bästa med regnet var att folk inte vågade sig ut. Grejen var den att det var bara start/mål och en del av karusellen som var blött, resten var snustorrt. Att ha Anderstorp för sig själv (det var 3 hojjar ute tror jag...) i styvt 20 minuter är kul!

t-rex skrev:
Bästa med regnet var att folk inte vågade sig ut. Grejen var den att det var bara start/mål och en del av karusellen som var blött, resten var snustorrt. Att ha Anderstorp för sig själv (det var 3 hojjar ute tror jag...) i styvt 20 minuter är kul!
Dessutom fick man en extra timmes körning efter att regnet slutat :)

Hoppas alla på Kinnekulle idag har redigt roligt för min del med....

för jag har inga stövlar :( så jag får inte köra.
Nu är jag redigt trött på det här stövel problemet fynderar på att köpa pjäxor istället :3freak

Nu har jag fått två par som inte passar... och det har gått ca3-4 månader sen ja lämnade in dom gamla...

så nu har Yamaha center satt ut dom för försäljning som beg. så är det nån som vill köpa ett par OXTAR i st 38 så är det bara att knalla dit. beg använda en gång sulan är tillochmed vit fortfarande, nästan :)

Miss_Orchidee skrev:

Nu är jag redigt trött på det här stövel problemet fynderar på att köpa pjäxor istället :3freak

Nu har jag fått två par som inte passar... och det har gått ca3-4 månader sen ja lämnade in dom gamla...

så nu har Yamaha center satt ut dom för försäljning som beg. så är det nån som vill köpa ett par OXTAR i st 38 så är det bara att knalla dit. beg använda en gång sulan är tillochmed vit fortfarande, nästan :)

Änna kelit (trökit) att missa bankörning på det sättet. Jag missade två förra året; en gång var kedjan åt helvete, andra gången kom jag hem från en 130mila sväng med däck som var helt slut och fick inte tag i nya. Nu har jag en uppsättning däck som ligger hemma i källaren så det sista ska inte hända igen.

Miss_Orchidee skrev:

Lär dej att man inte ska handla nått där är bara problem vi va på honda center och provade Stövlar till Carro nu och hon har inte större fötter än dig

tråkigt att du inte kunde köra blomman hoppas du fick sålt min plats till någon då efter som den va väldigt eftertraktad..synd att jag inte visste detta igår kväll då hade jag nog kört upp själv och hoppas på att däcken hade hållt :3freak

Gottis skrev:
Lär dej att man inte ska handla nått där är bara problem vi va på honda center och provade Stövlar till Carro nu och hon har inte större fötter än dig

tråkigt att du inte kunde köra blomman hoppas du fick sålt min plats till någon då efter som den va väldigt eftertraktad..synd att jag inte visste detta igår kväll då hade jag nog kört upp själv och hoppas på att däcken hade hållt :3freak
Fast felet är inte bara Yamaha Centers, och jag tycker då rakt inte att Honda är bättre.

Felet är att jag har för breda vrister och vader... :( Tjockisar ska inte köra hoj :( :(

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman