planerade bankörningar

Rasorblade skrev:
Ungefär vilken tid är det tänkta att lyfta från götet??

Jag bor inte i Götet, så jag lyfter färdigtankad i från Härskogsavfarten på E20 vid 06:30. Vi kan väl skriva lite dagarna innan, brukar bli lite samlingsplatser här å var.

flugan skrev:
Jag bor inte i Götet, så jag lyfter färdigtankad i från Härskogsavfarten på E20 vid 06:30. Vi kan väl skriva lite dagarna innan, brukar bli lite samlingsplatser här å var.

OK! Då får jag åka kl. 6 infrån Mölndal ungefär!! :tummenupp

flugan skrev:
Står ju inte vilken tid det är inskrivning eller när det börjar på Anderstorp nu i helgen :va Ngn som vet?

kl 8 är bäst att vara nere :)

ska du köra båda dagarna lr det blir grillfest på lördags kväll jag och tjejen bor över där

flugan skrev:
Jag å kör bara lörddah. Hittade ni ngt bra ställe å sova på?

Blir att tälta :)

jag är bara orolig att mina däck inte kommer att hålla måste jaga tag i en uppsättning till men får räkna lite på ekonomin däck är dyrt :(

Så du skall tälta också Gottis. Får fixa grill och sprit att ha med till lördagskvällen då.
Har du koll på vad dom säger om slipon på Anderstorp ? Orkar inte byta.. :tummenupp

//Knut

knut skrev:
Så du skall tälta också Gottis. Får fixa grill och sprit att ha med till lördagskvällen då.
Har du koll på vad dom säger om slipon på Anderstorp ? Orkar inte byta.. :tummenupp

//Knut

blir nog bara ett par öl för mig..visseligen så säger ju magnus att jag kör bäst bakis :hihi

jag fick detta i ett mail för ett par dagar sen så det är ju ingen idé att ta med egen grill

"Till er som skall köra på våra ban-dagar till helgen så inbjuder vi nu till grillfest!
För er som ska ligga över så kommer det finnas möjlighet till att grilla med oss här på Scandinavian Raceway vi förser er med grill och det kommer att finnas möjlighet att köpa mat här om ni inte vill ta med eget. Om det uppkommer några frågor angående detta så ska jag försöka att besvarar dom.

Scandinavian Competition Service

Andreas"

Jag och tjejen åker ner redan på fredagen blev så stressigt förra gången vi åkte ner på lördag morgon jag behöver min skönhets sömn efter att ha jobbat över precis hela veckan :näsblod

OK Gottis. Vi kommer ju ner på fredag också. Är också sliten efter 5 dagar
i London..... :yoparty
Men vad säger dom om sliop on ? Du har väl varit där tidigare !

Ses på fredagkväll då.

//Knut

knut skrev:
OK Gottis. Vi kommer ju ner på fredag också. Är också sliten efter 5 dagar
i London..... :yoparty
Men vad säger dom om sliop on ? Du har väl varit där tidigare !

Ses på fredagkväll då.

//Knut

De brukar vara benhårda på ljudkraven på Anderstorp. Detta står på hemsidan
" OBS! OBS! OBS!
Oavsett maskin så gäller att ljudnivån vid förbifart inte får vara högre än 95 decibel. Det innebär att du måste ha standard original avgassystem."

Suck, men Konstigt, för i Falkenberg bryr dom sig inte om nått. :kocko
Men tack. Får bli garaget en stund i morgon då. :huvet
Synd att komma dit, och sen inte få köra.

//Knut

knut skrev:

//Knut

Jag har som sagt min lilla insats till mitt system men va några som körde med slipon förra gången men dumt att chansa

falken är skitkörningar i jämfört med det här förra gången va klart den bästa jag någonsin vart på suveräna föråkare och insturktörer men bäst av allt så mycket körning så jag orkade inte dom sistatvå passen :)..men ryktas om rengn på söndag :huvet

Blir till att byta ljuddämpare i morgon. Jag skall ju inte köra på söndag, och tur är väl det. HATAR att köra i regn. Skit feg (fegare än vanligt alltså) om det är blött. Så jag hoppas hårt på att det är uppehåll på lördagen.

:tummenupp

//Knut

knut skrev:
Blir till att byta ljuddämpare i morgon. Jag skall ju inte köra på söndag, och tur är väl det. HATAR att köra i regn. Skit feg (fegare än vanligt alltså) om det är blött. Så jag hoppas hårt på att det är uppehåll på lördagen.

:tummenupp

//Knut

Kommer inte heller att köra i regn om det inte skulle börja regna rengdäck från himmlen med...men jag tror nog det blir fint :)

knut skrev:

//Knut

Det är graden av gnällighet från kringliggande residens som påverkar hur hårda ljudkraven är.

Faan....Nu säger SMHI att det skall regna på lördag....FUCK!!!

Bifogat

• ökugd.jpg
    ökugd.jpg
    30.3 KB · Visningar: 25
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...