planerade bankörningar

flugan skrev:
Jag uppar mä att jag har anmält mig te Anderschtôrp den 21:a.

Vilka fler åker båge te Kullen 5:e?

Jag! När åker ni? har försökt i tråden "en liten tripp" att få veta när alla andra åker... :(

Är det nån som vet vem som fotade på Falken nu ikväll, i sista kurvan? Såg rätt så proffsigt ut med stativ och grejer så jag tänkte att det kanske kommer att finnas bilder till salu snart...? :)

Såg att nån fotade men då jag å några polare blev försenade (naturligtvis INTE mitt fel :rolleyes: )å kom till banan först kl17:00 då det varit fullt i dryga 10min :mad: orkade mitt deprimerade jag inte gå å fråga vilka fotograferna var. Men jag snackade med några ansvariga däremot å dom sa att kraschar nån ut sig e de bara å ta dennes plats, så vi var ett egoistiskt gäng där som satt å småhöll tummarna för en vurpa (skäms lite för det). Å till slut fick jag köra, sista passet släpte de ut mig :banana . Gick ut sist för att känna på däcken i lugn å ro, körde för första gången på gatdäck å inte bandäck. Rullade runt i maklig takt ett par varv för att sedan öka, nådde ner till 54-tider innan jag i sissta högern drog iväg med en sån fet sladd att hela lunchpizzan hamnade i brallan. Gjorde ett par skakiga varv till men sen gav jag upp. Kan ju konstatera att jag gasade för mycket me de däcken.
Slicks RULES :banana
Måste berömma HENQ som gjorde 56-tider med sin KTM :Bugar

PacMan skrev:
Är det nån som vet vem som fotade på Falken nu ikväll, i sista kurvan? Såg rätt så proffsigt ut med stativ och grejer så jag tänkte att det kanske kommer att finnas bilder till salu snart...? :)

Ja, det var väl en tjej som stod och fotade med stativ och allt om jag inte såg fel. Ingen aning om vem det var dock.

Anderstorp på tisdag i nästa vecka? Jag drar nog, 300:- för tre halvtimmarspass..

Nån mer?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91113

Edit, verkar vara den avkortade delen på banan :(.. Kanske inte så roligt då.. Vi får se..
--------------------------------------------------------------
"Kvällsträning

050811-050811
Träningen är mellan 17:00 och 20:00
Körningen sker på korta slingan.
Max 98dB.

Pris:
Licens uttagen i ARC: 100sek
Övriga: 300sek

För mer info: Martin Fransson 0730484389

"

Last edited:
Hultan skrev:
Anderstorp på tisdag i nästa vecka? Jag drar nog, 300:- för tre halvtimmarspass..

Nån mer?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=91113

Edit, verkar vara den avkortade delen på banan :(.. Kanske inte så roligt då.. Vi får se..
"Kvällsträning

050811-050811
Träningen är mellan 17:00 och 20:00
Körningen sker på korta slingan.
Max 98dB.

Pris:
Licens uttagen i ARC: 100sek
Övriga: 300sek

För mer info: Martin Fransson 0730484389

"

Anderstorp den 21:a, fanns tydligen platser kvar.
Hey ho lez go!

Hultan skrev:
Så förbannat dyrt bara, en tusing alltså.. :(

det är de värt du får ju köra så mycket du vill tills du fan inte kan stå på benen jag funderar å att sticka ner då iaf

annars blir det licens kursen på Svinsta

Hultan skrev:
Så förbannat dyrt bara, en tusing alltså.. :(

Räkna om det i kronor/timme så blir det nästa lika billigt som det andra arrangemanget. Å som Gottis, säger du kan köra tills du spyr å få ner kronor/timme ännu mer. Eftermiddagen är det fri åkning med fri av å påfart, du kan köra ett helt ERF-pass :tummenupp .

Anderstorp den 21/8 är nu bokat för mig också. Ett sista ryck innan vädret är helt kass för hösten. Vilka blir vi ? Jag och min kompis Sören åker.

:banana :banana :banana

//Knut

knut skrev:
Anderstorp den 21/8 är nu bokat för mig också. Ett sista ryck innan vädret är helt kass för hösten. Vilka blir vi ? Jag och min kompis Sören åker.

:banana :banana :banana

//Knut

jag kör nog inte andersstorp satsar på Licens kursen på svinsta iställe sen är det ju precis innan lönen med :huvet

knut skrev:
Men Gottis. Du har råd med bägge. Så häng på. Det var ca 8 platser kvar vid 12 snåret i dag. Kör hårt.... :tummenupp

//Knut

sorry men har inte råd med det just nu helt black just nu och fram till lönen :död

blir en bit att åka när vi ska till Lidköping

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...