planerade bankörningar

IRON MAN skrev:
:yoparty :arsele :tummenupp :hihi....Öka farten ditt moppefucko!!!

:pannkyss farten ökar med tiden ska du se behöver ju inte en liter för att haka på dej iaf :7peta :hihi

den 2juli på anderstorp betalas in i morgon får snål köra på däcken nu bara så dom håller där och på Kinnekulle den 4 juli

Marcus skrev:
Det verkar ju bli bra väder till Falken imorgon, och jag som har lovat gå på en studentuppvaktning...beslutsångest! :huvet

Sitter sjælv på Scandic i Odense och...tittar på det otroligt vackra vædret. :huvet

Hade nog tittat ner annars, før att om inte annat checka læget lite eftersom det var ett tag sedan jag var dær på en vanlig onsdagstræning. Hade varit kul att prøva på den nya stræckningen av banan. Får bli någon annan dag :tummenupp

Mvh!
// Niklas

chrilla skrev:
Följande gäller för bankörningen under bikeweek:

Söndag 25'e Juli: Körning för Bike's prenumeranter, anmälan på plats och 300:- per skalle.

Mån-Ons 26-28 Juli: Allmänhetens körning, anmälan på plats. Också här 300:- per skalle och dag.

Gruppindelning 1-4 (1 långsam, 4 snabb).

Tänkte mig själv att köra söndag + åtminstånne en dag till.

Vad gäller Bikeweek måste man alltså ej bestämma sig i god tid innan, men planera gärna in det! :)

http://www.karlskogamotorstadion.com/bikeweek/bikeweek.htm
Ja då åker man till Gotland på fredag :banana :banana hur ser de ut inför nästa stora event några planer någon :) :)

flugan skrev:
Ngn som ska till Anderstorp 2-3 juli? Slagga där nere eller åka hem emellanåt?

Kör bara på lördagen ska till kinne kulle på måndagen måste spara på däcken

har kollat nu och det är samma anmälning blankett som till den förra körningen :)

:) :) :banana :banana två dar körda på Gotland ring, underbar bana :tummenupp :tummenupp tack SH för två grymma dagar på Gotland ring som imorgon blir en till. För dom som undrar har vi GBG bor väldigt roligt här Blomman går omkring med ett leende på läpparna hela tiden :) jag har lagt några ok tider på banan eller Ironman :) ja ja hoppas fler får möjlighet att komma hit å njuta av denna underbara bana och inte att förglömma fina natur, japp de var en liten hälsning från Gotland syns snart alla hojvänner från Götet :) :)

Last edited:
Yamaha farfar skrev:
:) :) :banana :banana två dar körda på Gotland ring, underbar bana :tummenupp :tummenupp tack SH för två grymma dagar på Gotland ring som imorgon blir en till. För dom som undrar har vi GBG bor väldigt roligt här Blomman går omkring med ett leende på läpparna hela tiden :) jag har lagt några ok tider på banan eller Ironman :) ja ja hoppas fler får möjlighet att komma hit å njuta av denna underbara bana och inte att förglömma fina natur, japp de var en liten hälsning från Gotland syns snart alla hojvänner från Götet :) :)
Coolt, gött att ni har kul! Här är det två decimeter snö och 3 minus, hoppas på sommar snart...

Yamaha farfar skrev:

Inte alls avundsjuk :huvet

Ha skitkul, ge järnet och visa vilka som är bäst!

Yamaha farfar skrev:

Ha kul för mig med! Å ge fan i å lägg er... :tungan

Hoppas vi syns på vägarna kring GBG snart igen! :squid

Yamaha farfar skrev:

Japp, vi syns snart!!!! :banana
Ni får slita er från banan och komma ner på en välkomst öl på onsdag kväll, för då jävlar.... :fyllisar
Så ska vi komma upp och kolla när ni kör lite oxå!

Stod ngt lull-lull på Anderstorp-tjörning att man skall visa papper på besiktning och försäkring. Frågade de efter det eller är det bara frekct att kräva det?

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”