planerade bankörningar

knut skrev:
Bara att köra som f-n då. Skall göra allt för att du inte skall slå mig allt för mycket. Men då får du hänga med den 2/7. Jag kan ju inte på lördag.

//Knut (som nog springer bättre än kör hoj..)

hmm är en penga fråga

Last edited:
Bara att köpa nytt. Fick själv på nya däck förra veckan. Och stålomspunnabromslangar. (=inga mer turer i sandfållan..)
Får mig mig Maria tiil A-torp också :banana så det blir nog kul. Spara däcken tills den 2/7 Gottis. Du vill väl inte missa chansen att spöa mig.. :yoparty

//Knut

knut skrev:
Bara att köpa nytt. Fick själv på nya däck förra veckan. Och stålomspunnabromslangar. (=inga mer turer i sandfållan..)
Får mig mig Maria tiil A-torp också :banana så det blir nog kul. Spara däcken tills den 2/7 Gottis. Du vill väl inte missa chansen att spöa mig.. :yoparty

//Knut

hmm minst fyra ban dagar och en tur till gotland på dom här däcken så det blir tajt men ska försöka fixa så jag har allt i topp trim tilldess blir svårt att hänga av dej på rakorna :rolleyes: är det samma som anordnar nu med på lördag isof bokar jag den 2 juli med :yoparty

vill också ha stålspunnet men har nytt KN filter nytt bakdäck nu och nya belägg :banana

Då va man bokad för kinnekulle på måndag också det blir härliga dagar nu :banana :banana

Ang lördagskörningen på Anderstorp. Är ni något typ av gansgtergäng som kommer åka tillsammans ner dit? Vartifrån och när isf? Vore kul om man kunde haka på.

/stefan

pitte skrev:
Ang lördagskörningen på Anderstorp. Är ni något typ av gansgtergäng som kommer åka tillsammans ner dit? Vartifrån och när isf? Vore kul om man kunde haka på.

/stefan

Ironman tar släp mer tydligen och det gör nog jag med men utgår från alingsås om du orkar ta dej hit så finns det plats på släpet :) :tummenupp

Gottis skrev:
Ironman tar släp mer tydligen och det gör nog jag med men utgår från alingsås om du orkar ta dej hit så finns det plats på släpet :) :tummenupp

Jag har nog iofs tänkt köra dit. Men det kanske är otrevligt väder. Ja ja, vi får se.

/s

Den 31/5 alltså på måndag nästa vecka ska jag köra på bana :banana

men hur går det för dig Farfis...??? kommer du med eller? ja behöver ju nån som coatchar mig, en "paraply kille" typ :hihi

Miss_Orchidee skrev:
Den 31/5 alltså på måndag nästa vecka ska jag köra på bana :banana

men hur går det för dig Farfis...??? kommer du med eller? ja behöver ju nån som coatchar mig, en "paraply kille" typ :hihi

31:e är en tisdag!!!

Rasorblade skrev:
Jobbar natt. :huvet !!! Skall hem och sova vid 7..
Edit: Vilken bana skall du åka på ??
Kinnekulle tror jag det är... jag har inte riktig koll... det lämnar ja åt Back_in_Black istället, han e mycket bättre på att ha koll ;)

Själv har ja just kommit hem från jobbet, ska bara skriva lie om garaget och fixa mitt foto arbete, sen ska ja sova :)

Miss_Orchidee skrev:
Kinnekulle tror jag det är... jag har inte riktig koll... det lämnar ja åt Back_in_Black istället, han e mycket bättre på att ha koll ;)

Själv har ja just kommit hem från jobbet, ska bara skriva lie om garaget och fixa mitt foto arbete, sen ska ja sova :)

Ska du me Kortedala mc eller?! Känner en kille där som åker BMW. Tror ha pratade om att de skulle upp.

Din lyllos, vill oxå åka bana!!!!! :Bugar

Rasorblade skrev:
Ska du me Kortedala mc eller?! Känner en kille där som åker BMW. Tror ha pratade om att de skulle upp.

Din lyllos, vill oxå åka bana!!!!! :Bugar

Japp, Miss Orchidee är anmäld på listan över de som skall köra på Kinnekulle ring med Kortedala MK. Körningen gäller dock enbart medlemmar, vilket man kan bli snabbt och lätt om nödvändigt för bankörningens skull. Tyvärr verkar det dock som om det börjar bli ont om platser kvar.

Nu hoppas vi bra på att vädrets makter skall vara med oss så vi åt minstånde slipper regn!

// Niklas

Avarage skrev:
Japp, Miss Orchidee är anmäld på listan över de som skall köra på Kinnekulle ring med Kortedala MK. Körningen gäller dock enbart medlemmar, vilket man kan bli snabbt och lätt om nödvändigt för bankörningens skull. Tyvärr verkar det dock som om det börjar bli ont om platser kvar.

Nu hoppas vi bra på att vädrets makter skall vara med oss så vi åt minstånde slipper regn!

// Niklas

Amen :Bugar

jo inget rengn på måndag när jag väl har fått en dag ledigt från jobbet fan va kul det kommer bli en helt underbar helg nu med Anderstorp på lördag vilo dag på söndag och sen kinnekulle på måndag för sen är det ju Falken på Onsdag va :va

ska bli grymt Kul att se dig i action med den stora Hojen blomman :tummenupp

Avarage skrev:

hm. vad kostar körningen/medlemsskap? Är det helfullt på måndag eller inte?

henq skrev:
hm. vad kostar körningen/medlemsskap? Är det helfullt på måndag eller inte?

Medlemsskap = 350 Kr/år
Körning = 300 Kr (heldag 09:00 - 16:30 el. 17:00 jag är lite osäker)

Plats:
Kolla med Fredrik som är ansvarig: mob. 0709-718675

Mvh!
// Niklas

Gottis skrev:
Amen :Bugar

jo inget rengn på måndag när jag väl har fått en dag ledigt från jobbet fan va kul det kommer bli en helt underbar helg nu med Anderstorp på lördag vilo dag på söndag och sen kinnekulle på måndag för sen är det ju Falken på Onsdag va :va

ska bli grymt Kul att se dig i action med den stora Hojen blomman :tummenupp
nej..... men gud.... ska ni va med och kolla hela gänet....... :3freak

jag som inte alls har prestations ångest eller scenskräck :skrämd

Miss_Orchidee skrev:
nej..... men gud.... ska ni va med och kolla hela gänet....... :3freak

jag som inte alls har prestations ångest eller scenskräck :skrämd

lungt vi lovar att kolla extra noga :rolleyes: vi blir väl inte så många från stan lr va jag vet så är det bara du,jag och back in black som är helt säkra

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman