planerade bankörningar

Kl 4 från GP kör vi ner då har vi någon som kör bil ner med släp tänkta man kunde få med lite verktyg och något depå stöd

IRON MAN skrev:
Vädret ser ut att bli gött :banana :banana :banana

Fan va gött nu ska bara styrdämparen på och insaten monteras i det där stora hålet i systemet :yoparty sen är det bara att gasa

Rasorblade skrev:
300:- för 1½ timma??? :confused: :confused:

Tror att de tar 150:- på de där korta kvällarna. Dock osäker. Är det ingen som ska köra ner? Jag ska vara övningskörningslärare för polaren på vägen ner. Undra om han får köra på banan med en fladdrande övningsskylt på ryggen :)

knut skrev:
Hej. Jag skall köra ner. Om det börjar 17.00, så är det läge att dra ca 15.30 skulle jag tro. Är på gp då, kör ner någon minut senare.

//Knut

Vi åker från Skandiahamnen vid 15. Men du hinner nog köra om oss :) Två blåvita gsxr:r

/stefan o stefan

knut skrev:
Hej. Jag skall köra ner. Om det börjar 17.00, så är det läge att dra ca 15.30 skulle jag tro. Är på gp då, kör ner någon minut senare.

//Knut

vi är på GP vid 15.45 tror jag ska ha en polare på bak med ingen idé att blåsa ner grisen lrä va på hugget :mad:

Falken!!!

På fredag är det körning nere på falkenberg.
Hoppas att så många som möjligt från Götet kan dra ner.
Körningen är mellan 17.00-20.00 så vi drar från stan senast 15.45 tankade och klara :tummenupp
Hultan och Skorpan....inga bortförklaringar denna gång,jag vet att ni är fullskitna av stålar.
http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/

Vilka skall med!!!
1. IronMan
2.
3.
4.
5.

Last edited:
IRON MAN skrev:
Körningen är mellan 17.00-20.00 så vi drar från stan senast 15.45 tankade och klara :tummenupp
Hultan och Skorpan....inga bortförklaringar denna gång,jag vet att ni är fullskitna av stålar.

Vilka skall med!!!
1. IronMan
2.
3.
4.
5.
Pank fortfarande, jobbar dessutom tills 16, nytt jobb osv, inte läge att be om ledighet, får bli senare tillfälle.. Blir väl fler kvällskörningar!
Surt men så är det. :(

Fredag 6 Maj 17.00-20.00 Gat/licens

på fredag åker vi igen samling kl 15,15 och åker gör vi 15,30 se nu till att våra lekasaker är i bra skick själv så får jag tokmeka på det nya drivpaketet om det nu hinner komma annars blir det inget för mej och då vill jag bara :död

Va faan, kom igen nu då, era jävla posörer :mad:
Lite racing finns det väl i er :yoparty Hoppas på större intresse :tummenupp

IRON MAN skrev:
Va faan, kom igen nu då, era jävla posörer :mad:
Lite racing finns det väl i er :yoparty Hoppas på större intresse :tummenupp
Sicket jävla påhopp :mad:
Skämt o sido, efter min körning för en stund sen funderar jag på om jag vågar plocka ut hojen på bana och svina, allt sitter löst och skramlar och skongrar :(
Vill ha en hoj som inte byggdes innan jag föddes typ :huvet
Men men, nu kommer det in stålar snart, får väl hänga med på en körning framåt sommmaren.

Hultan skrev:
Sicket jävla påhopp :mad:
Skämt o sido, efter min körning för en stund sen funderar jag på om jag vågar plocka ut hojen på bana och svina, allt sitter löst och skramlar och skongrar :(
Vill ha en hoj som inte byggdes innan jag föddes typ :huvet
Men men, nu kommer det in stålar snart, får väl hänga med på en körning framåt sommmaren.

Det där är bara inbillning. Efter ett tag börjar man höra i syne, och tror att hela hojjen skall falla i bitar. Sedan börjar man långsamt se sig om efter något nytt, som man tror är helare, snabbare, bättre... Det blir bara dyrt!

t-rex skrev:
Det där är bara inbillning. Efter ett tag börjar man höra i syne, och tror att hela hojjen skall falla i bitar. Sedan börjar man långsamt se sig om efter något nytt, som man tror är helare, snabbare, bättre... Det blir bara dyrt!
Jag vet dyrt men roligt :banana

en sticky mark kanske över sommaren måste väl finnas fler än jag,ironman,knut och magnus som kör där nere ändå närmste banan vi har ju :banana

Gottis skrev:
en sticky mark kanske över sommaren måste väl finnas fler än jag,ironman,knut och magnus som kör där nere ändå närmste banan vi har ju :banana

Gör en ny tråd med lite bättre överskrift. :tummenupp
Och sen sticky, sticky!!! :D :D

Gottis skrev:
på fredag åker vi igen samling kl 15,15 och åker gör vi 15,30 se nu till att våra lekasaker är i bra skick själv så får jag tokmeka på det nya drivpaketet om det nu hinner komma annars blir det inget för mej och då vill jag bara :död

Vart samlas ni?

Vilka skall med!!!
1. IronMan
2. Farfar (får väl inviga den blå :tummenupp )
3.
4.
5.

Back