planerade bankörningar

chrilla skrev:
Ok, kollade länken... Verkar ju riktigt bra, är det kul?
Nej, men jag är rätt lätt att uttråka iofs.. Får väl se om jag orkar bli något sånt..
Men webbdesign är det inte.. Går ju 13 på dussinet på dom, det är inge roligt att utbilda sig till nu.. :)

Skall försöka bli något inom it i alla fall..

Japp jag har mailat victor!

mattsson skrev:
Jag har ingen ljuddämpare alls (eftersom den blev stulen), så nu säger folk att jag både kör OCH låter som Rossi. Får jag vara med då?

Om alternativet är Fabbron, så jaaa självklart!:tummenupp

(Om inte nån annan är intresserad... :rolleyes: )

Allvarligt talat så vill jag inte bestämma nåt definitivt kring boende just nu. Jag + fem till får plats hos mig, sen finns det även ett trevligt vandrarhem i närheten. Får väl komma överens efterhand och även se vilka som har möjlighet att bestämma sig och boka först...

Tycker iallafall att det vore skitkul om många ville komma! :tummenupp

Hultan skrev:
Nej, men jag är rätt lätt att uttråka iofs.. Får väl se om jag orkar bli något sånt..
Men webbdesign är det inte.. Går ju 13 på dussinet på dom, det är inge roligt att utbilda sig till nu.. :)

Skall försöka bli något inom it i alla fall..

Japp jag har mailat victor!

Är inte ett dussin tolv, eller är jag heeeelt bakom... :rolleyes:

Bra, då mailar jag också och beställer. :)

chrilla skrev:
Allvarligt talat så vill jag inte bestämma nåt definitivt kring boende just nu. Jag + fem till får plats hos mig, sen finns det även ett trevligt vandrarhem i närheten. Får väl komma överens efterhand och även se vilka som har möjlighet att bestämma sig och boka först...

Tycker iallafall att det vore skitkul om många ville komma! :tummenupp

Du får mina skrapade knäpuckar :rolleyes: :bow
;)

Ringde Victor i torsdags ang. bankörningen i juli, men han ville hellre ta det via mail. Mailade och frågade hur det såg ut med bokningarna, men fick inget svar. Mailade igen och fick inget svar. Ska fortsätta besvära honom...

Hur det än blir med julikörningen, hoppas jag att så många av er som möjligt vill komma upp på Bikeweek! :)

chrilla skrev:
Ringde Victor i torsdags ang. bankörningen i juli, men han ville hellre ta det via mail. Mailade och frågade hur det såg ut med bokningarna, men fick inget svar. Mailade igen och fick inget svar. Ska fortsätta besvära honom...

Hur det än blir med julikörningen, hoppas jag att så många av er som möjligt vill komma upp på Bikeweek! :)
Jao vi får väl se hur allt blir! I vilket fall så får det ju bli att stcka ner till Falken under några sommmarkvällar för kvällskörningar! :tummenupp
Bana skall det bli!

Åsså filma förstås!! :))

Ringde Victor. Han hade sett min och Hultans bokningar och skulle återkomma med betalinfo. I övrigt var drygt hälften av platserna bokade, så ett par veckor framöver kan man nog vara ganska säker på att få plats trodde han. Kanske finns plats om två månader också, men man vet aldrig.

Ni som verkligen vill köra 5'e juli bör väl alltså försöka boka inom några veckor.

Kom igen nu...

:tummenupp :)

Följande gäller för bankörningen under bikeweek:

Söndag 25'e Juli: Körning för Bike's prenumeranter, anmälan på plats och 300:- per skalle.

Mån-Ons 26-28 Juli: Allmänhetens körning, anmälan på plats. Också här 300:- per skalle och dag.

Gruppindelning 1-4 (1 långsam, 4 snabb).

Tänkte mig själv att köra söndag + åtminstånne en dag till.

Vad gäller Bikeweek måste man alltså ej bestämma sig i god tid innan, men planera gärna in det! :)

http://www.karlskogamotorstadion.com/bikeweek/bikeweek.htm

Tänkte att man kunde ha en tråd där man skriver vilka bankörningar man tänkt åka på å kanske tipsa om olika såna.

mina bokade
Gotland 10-19/6
kinnekulle 8 maj www.racingworld.se heldag 600kr

tänkta ej bokade
karlskoga 4 juli (osäker)
bikeweek
anderstorp två i sommar och va 2dagars
kinnekulle när den släpps med SH
Falken (kvällskörningar)

som sagt tipsa om fler
jag åker dit i bil och oftast plats för en el två hojar och även om nån bara vill me å dokumentera

Last edited:
Är bokad på Kinnekulle med Racingworld 8 maj och står på reservlistan som nummer två på Gotland-ring.Men sedan kommer det att bli många många fler när det släpps. :yoparty

Upp!

Såg att en till tråd i ämnet startats, vi kan väl nöja oss med en. Vilken spelar mig ingen roll...

Ingen fara...

Du kan väl lägga in det du skrev här?

Kul att du ska köra bana! :tummenupp

Edit. Om jag kunde läsa tråden innan jag svarar... :rolleyes:

IRON MAN skrev:
Jag skall släpa upp med en polare.Sedan skall jag steka dig på banan :D
Hm vi får väl se jag ska satsa lite hådare i år. hade du fått på kraschkåpor till i år

chrilla skrev:
Ringde Victor. Han hade sett min och Hultans bokningar och skulle återkomma med betalinfo. I övrigt var drygt hälften av platserna bokade, så ett par veckor framöver kan man nog vara ganska säker på att få plats trodde han. Kanske finns plats om två månader också, men man vet aldrig.

Ni som verkligen vill köra 5'e juli bör väl alltså försöka boka inom några veckor.

Kom igen nu...

:tummenupp :)

Tänkte jag skulle kolla intresset lite igen...

Säkra:

1. chrilla
2. mattsson
3.

Info om körningen finns i första inlägget.

På Bw ska jag upp, men 4/7 hade jag tänkt mig att ta Kinnekulle istället.
Är inte helt säker än. Sitter här och försöker plita ihop en kalender och kollar med plånbok och jobb.
Karlskoga blir mer köra, men accepterar inte oförsäkrat.
Kinnekulle är närmare och billigare.

Back