Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
IRON MAN skrev:Vädret ser ut att bli gött![]()
![]()
![]()
Rasorblade skrev:300:- för 1½ timma???![]()
![]()
knut skrev:Hej. Jag skall köra ner. Om det börjar 17.00, så är det läge att dra ca 15.30 skulle jag tro. Är på gp då, kör ner någon minut senare.
//Knut
knut skrev:Hej. Jag skall köra ner. Om det börjar 17.00, så är det läge att dra ca 15.30 skulle jag tro. Är på gp då, kör ner någon minut senare.
//Knut
Pank fortfarande, jobbar dessutom tills 16, nytt jobb osv, inte läge att be om ledighet, får bli senare tillfälle.. Blir väl fler kvällskörningar!IRON MAN skrev:På fredag är det körning nere på falkenberg.
Hoppas att så många som möjligt från Götet kan dra ner.
Körningen är mellan 17.00-20.00 så vi drar från stan senast 15.45 tankade och klara![]()
Hultan och Skorpan....inga bortförklaringar denna gång,jag vet att ni är fullskitna av stålar.
http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/
Vilka skall med!!!
1. IronMan
2.
3.
4.
5.
tyvärr fick ingen plats till den körningenIRON MAN skrev:Vilka blir det som skall med till Kinnekulle med Racingworld på Söndag???
http://www.racingworld.se/
Vilka skall med!!!
1. Ironman
2.
3.
4.
5.
Sicket jävla påhoppIRON MAN skrev:Va faan, kom igen nu då, era jävla posörer![]()
Lite racing finns det väl i erHoppas på större intresse
![]()
Hultan skrev:Sicket jävla påhopp
Skämt o sido, efter min körning för en stund sen funderar jag på om jag vågar plocka ut hojen på bana och svina, allt sitter löst och skramlar och skongrar
Vill ha en hoj som inte byggdes innan jag föddes typ
Men men, nu kommer det in stålar snart, får väl hänga med på en körning framåt sommmaren.
Jag vet dyrt men roligtt-rex skrev:Det där är bara inbillning. Efter ett tag börjar man höra i syne, och tror att hela hojjen skall falla i bitar. Sedan börjar man långsamt se sig om efter något nytt, som man tror är helare, snabbare, bättre... Det blir bara dyrt!
Gottis skrev:en sticky mark kanske över sommaren måste väl finnas fler än jag,ironman,knut och magnus som kör där nere ändå närmste banan vi har ju![]()
Gottis skrev:på fredag åker vi igen samling kl 15,15 och åker gör vi 15,30 se nu till att våra lekasaker är i bra skick själv så får jag tokmeka på det nya drivpaketet om det nu hinner komma annars blir det inget för mej och då vill jag bara![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |