Att polisen hade kontroller i anslutning till Rörkenmåndagarna är kanske inte så konstigt som många verkar tycka.anja skrev:dom jävla nötterna skulle ju kunna ta och fundera på hur lång tid det tar att köra till/från rörken om man skulle köra som dom vill.![]()
jag är fortfarande grymt tacksam han med blå cagiva (eller hur det nu var) för att han räddade mitt körkort i somras genom att plötsligt börja köra sakta. och tack till dom som helljusblinkade så att han saktade ner.
anneli, jag följer gärna med dig till tierp och hejar om du vill. och bjuder på lunch eller nåt.
Kör ett hundratal sporthojar vårdslöst i hög fart regelbundet varje vecka förbi samma ställe kan man ju fundera på vilka som egentligen förtjänar benämningen "jävla nötter".. Att det ofta är kontroller i samband med motorevenemang kan ju inte vara överraskande för någon med lite sunt förnuft?
Polisen hade sina kontroller där och då för att de fått MÅNGA klagomål på vår framfart. Vi får vad vi förtjänar.
Edit: Det är nog Beelsebub du ska tacka för ditt körkort isf. Han kör en blå Raptor och var ofta på Rörken.