Pimpstar huvtröjor?

joffe73

joffe73
Gick med
14 Sep 2010
Hoj
Yamaha TTR600 motard-98,ZX7R-97
Vart får man tag på Pimpstar huvtröjor?
Har sökt på olika sidor men verkar ju vara helt slut överallt.
mvh

Tja! Om du inte hittat vad du söker än så öppnade vi även en egen webbshop för ett par veckor sedan där det mesta finns. Bara att surfa in på www.pimpstarlife.com och klicka på "store", roffa åt vad du vill ha. Inom Sverige brukar leveranserna vara framme inom 2-3 arbetsdagar. Bara att PMa om det skulle vara några frågor. :tummenupp Kul att du gillar grejerna! :yoparty

Last edited:
Beställde en tröja från deras egna webbshop idag faktiskt ;) Och kommer bli fler grejer nästa månad!

Kan man få mängdrabatt Jenzino? ;)

Tja! Om du inte hittat vad du söker än så öppnade vi även en egen webbshop för ett par veckor sedan där det mesta finns. Bara att surfa in på www.pimpstarlife.com och klicka på "store", roffa åt vad du vill ha. Inom Sverige brukar leveranserna vara framme inom 2-3 arbetsdagar. Bara att PMa om det skulle vara några frågor. :tummenupp Kul att du gillar grejerna! :yoparty

Grejerna är överfeta. Lite dyrt bara. fast det kliar i beställningsfingret ändå :P hur stora är XL t-shirtarna ? Vissa XL går knappt ner under bältet och är hyffsat tajta, andra lite mer åt USA-XL är vida och långa. Jag är 186 och väger 110 (ser inte ut som en boll alltså)

kan man använda pimp star kläder om man kör sporthoj? eller är det bara för motarder? :confused::confused::confused::confused:

Du kan bara ha en sån om du har pimpat din hoj

Last edited:
Dock får du inte använda pimpstar kläder om du inte ueelar eller använder de tillsammans med reflexväst

Grejerna är överfeta. Lite dyrt bara. fast det kliar i beställningsfingret ändå :P hur stora är XL t-shirtarna ? Vissa XL går knappt ner under bältet och är hyffsat tajta, andra lite mer åt USA-XL är vida och långa. Jag är 186 och väger 110 (ser inte ut som en boll alltså)

Med tanke på kvalitén på prylarna så är det inget överpris enligt mig.
Jag har tvättat mina hoodies och tishor x antal gånger och trycket släpper inte öht. och färgen håller i sig. Har även varit ute i leran och grisat ner mig, och inga missfärgningar. :tummenupp

Ska du ha en hoodie över stället/skydden skulle jag rekomendera en XXL.

På hemsidan finns det size-chart på alla kläderna.

Beställde stickerset från webshopen. Gick jääävligt snabbt, beställde på fredagen fick det på måndagen :D

Snart blir det brapp brapp hoodie också!

Du kan bara ha en sån om du har pimpat din hoj

Ja alltså har alltid gilla dessa och det är ju lite annorlunda, inte som att köpa den där vita jack & jones tröjan som vart tredje man möter på stan har. :D
Verkligen pheta, men nog lite dyra..

Med tanke på kvalitén på prylarna så är det inget överpris enligt mig.
Jag har tvättat mina hoodies och tishor x antal gånger och trycket släpper inte öht. och färgen håller i sig.

Enligt hemsidan är det handtvätt eller 30grader ? :va

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...