Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beställde en tröja från deras egna webbshop idag faktisktOch kommer bli fler grejer nästa månad!
Kan man få mängdrabatt Jenzino?![]()
kan man använda pimp star kläder om man kör sporthoj? eller är det bara för motarder?![]()
Tja! Om du inte hittat vad du söker än så öppnade vi även en egen webbshop för ett par veckor sedan där det mesta finns. Bara att surfa in på www.pimpstarlife.com och klicka på "store", roffa åt vad du vill ha. Inom Sverige brukar leveranserna vara framme inom 2-3 arbetsdagar. Bara att PMa om det skulle vara några frågor.Kul att du gillar grejerna!
![]()
kan man använda pimp star kläder om man kör sporthoj? eller är det bara för motarder?![]()
Grejerna är överfeta. Lite dyrt bara. fast det kliar i beställningsfingret ändåhur stora är XL t-shirtarna ? Vissa XL går knappt ner under bältet och är hyffsat tajta, andra lite mer åt USA-XL är vida och långa. Jag är 186 och väger 110 (ser inte ut som en boll alltså)
Grejerna är överfeta. Lite dyrt bara. fast det kliar i beställningsfingret ändåhur stora är XL t-shirtarna ? Vissa XL går knappt ner under bältet och är hyffsat tajta, andra lite mer åt USA-XL är vida och långa. Jag är 186 och väger 110 (ser inte ut som en boll alltså)
Du kan bara ha en sån om du har pimpat din hoj
Med tanke på kvalitén på prylarna så är det inget överpris enligt mig.
Jag har tvättat mina hoodies och tishor x antal gånger och trycket släpper inte öht. och färgen håller i sig.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |