Piercing-tråd! :D

Har ingen persat ballongknuten? Eller salta biten kanske?

Jag höll på att pierca ballongknuten ofrivilligt för något år sedan när jag byggde ett badrum och råkade sätta mig rätt på ett avsågat radiatorrör :brinnerup

Jag höll på att pierca ballongknuten ofrivilligt för något år sedan när jag byggde ett badrum och råkade sätta mig rätt på ett avsågat radiatorrör :brinnerup

Akta rövfen.
En lumparkompis satte sig på en avbruten pinne när han skulle nattskita.
Blev osannolikt sjuk.

Någon som råkar veta var man kan köpa svarta clip-in kulor strl 5mm med mörkblå sten i ??

Tungan
Naveln
Nacken

:-) dock känns det lite tråkigt ju mer tiden går, det är ju så himla vanligt...samma sak med tatueringar.

Men kan ju inte undgå att erkänna att en ryggtavla är bland det sexigaste jag vet ;-)

Tungan
Naveln
Nacken

:-) dock känns det lite tråkigt ju mer tiden går, det är ju så himla vanligt...samma sak med tatueringar.

Men kan ju inte undgå att erkänna att en ryggtavla är bland det sexigaste jag vet ;-)

Det är inte tråkigt när man gör det till sitt eget! :)
Tråkigt i min värld är dock "silver färgade" smycken (titan/stål/silver)..
Samma sak med gaddar, gör något eget som ingen annan har, det kan inte bli tråkigt då! :)

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    172 KB · Visningar: 116
Fattar inte denna låtsas image:n där man ska se ut som djävulens son/dotter men så fort nån säger hej eller höjer rösten piper man som en mus.

Alla tror de gör tatueringar eller piercingar och just de gör den där unika coola grejen som ingen annan har men trenden sprider sig som skitlukt och man ser samma jävla skit på var o varannan unge.

Som osäkra tjejer sprutar massa skit i läppar och andra delar av kroppen och skaffar plast tuttar, löshår, lösögonfransar fixar osäkra snubbar och även tjejer massa tattos och piercingar för att ändra sitt yttre för att dölja det svaga osäkra inre.

Seriöst inser han själv hur han ser ut eller är han lika blind som tjejen på bild 2
9034iu2.jpg
a99_Jocelyn.jpg

Har haft en del men alla utom 1 är borta nu.
Några av hålen är kvar om jag skulle vilja sätta i nått men det är sällan numera.
Brukade pierca vänner och folk på festivaler ett tag.

Det jag har kvar är en ring med en döskalle som kula sittandes i pungen. Den vill jag ha kvar så länge det är möjligt, han har fått jobba i mycket skit så har förtjänat sin plats.

En kul anekdot (och en lång historia kort) är om en polare till mig som hade en PA, satte i ett så kallat "hiphop-snöre"(nyckelband?) som han sedan råkade sätta foten i varpå PA:n rycktes ut. Oj så ont han hade men oj vilken rolig historia det är att berätta på fester!

Alltså han är världens snällaste, som min pitbull. Snäll som fan me ser ut som Son of Diablo llV

Bara jobbigt när han ska peta ut en snorkråka eller axxa lite snabbare än normalt!
extreme_piercing.jpg

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back