Piercing-tråd! :D

WS6

Galen
Gick med
5 Apr 2011
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha FZS 1000
Fattar inte denna låtsas image:n där man ska se ut som djävulens son/dotter men så fort nån säger hej eller höjer rösten piper man som en mus.

Alla tror de gör tatueringar eller piercingar och just de gör den där unika coola grejen som ingen annan har men trenden sprider sig som skitlukt och man ser samma jävla skit på var o varannan unge.


Som osäkra tjejer sprutar massa skit i läppar och andra delar av kroppen och skaffar plast tuttar, löshår, lösögonfransar fixar osäkra snubbar och även tjejer massa tattos och piercingar för att ändra sitt yttre för att dölja det svaga osäkra inre.


Seriöst inser han själv hur han ser ut eller är han lika blind som tjejen på bild 2

Vart vill du komma med dina onödiga inlägg? Har du inget vettigt att komma med kan du lika gärna vara tyst!
Jag (och säkert en hel hög med andra människor) har gjort mina piercingar och gaddar för att jag vill ha dem och för att jag tycker det är snyggt! Jag är inte svagare/starkare som person om jag så är utan eller med dem! Jag är precis samma självsäkra tjej nu som innan! Och jag skiter fullständigt i vad du och andra tycker om mitt utseende, för jag trivs med mig själv!

Sen finns det säkerligen folk som gör det av anledning att få ett bättre självförtroende, men det är fel att dra alla över en kam!
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Vart vill du komma med dina onödiga inlägg? Har du inget vettigt att komma med kan du lika gärna vara tyst!
Jag (och säkert en hel hög med andra människor) har gjort mina piercingar och gaddar för att jag vill ha dem och för att jag tycker det är snyggt! Jag är inte svagare/starkare som person om jag så är utan eller med dem! Jag är precis samma självsäkra tjej nu som innan! Och jag skiter fullständigt i vad du och andra tycker om mitt utseende, för jag trivs med mig själv!

Sen finns det säkerligen folk som gör det av anledning att få ett bättre självförtroende, men det är fel att dra alla över en kam!

Kan inte mer än hålla med....
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Vart vill du komma med dina onödiga inlägg? Har du inget vettigt att komma med kan du lika gärna vara tyst!
Jag (och säkert en hel hög med andra människor) har gjort mina piercingar och gaddar för att jag vill ha dem och för att jag tycker det är snyggt! Jag är inte svagare/starkare som person om jag så är utan eller med dem! Jag är precis samma självsäkra tjej nu som innan! Och jag skiter fullständigt i vad du och andra tycker om mitt utseende, för jag trivs med mig själv!

Sen finns det säkerligen folk som gör det av anledning att få ett bättre självförtroende, men det är fel att dra alla över en kam!

Du börjar tråden med att berätta hur många du har och hur många fler du ska göra, som att det är en tävling, allt går att bruka samt missbruka. Vill du se ut som snubben efter ett tag så varsågod! jag skiter i det :7peta

Men startar du en tråd på SH får du tåla att folk får även dela med sig av sin åsikt för att skapa en diskussion, eller var det en tråd om vem som piercat sig mest eller ska göra flest eller sjukaste piercingarna?

Frågan är vad du vill med tråden? skryta om dina metallringar i kroppen som du ändå skiter i vad folk tycker för du du och du gillar dem som fan?
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Tungan
Naveln
Nacken

:) dock känns det lite tråkigt ju mer tiden går, det är ju så himla vanligt...samma sak med tatueringar.

Men kan ju inte undgå att erkänna att en ryggtavla är bland det sexigaste jag vet ;-)

Det där är sant. Jag tänkte på det gymmet för några dagar sedan. Man är ganska ensam om att var fläckfri. Ogaddad är det nya gaddad.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Vill du se ut som snubben efter ett tag så varsågod! jag skiter i det :7peta
Men startar du en tråd på SH får du tåla att folk får även dela med sig av sin åsikt för att skapa en diskussion,

Kryp ner i hålet du kommer ifrån och sluta sabba trådar med onödiga inlägg som är helt irrelevanta!
 

WS6

Galen
Gick med
5 Apr 2011
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha FZS 1000
Du börjar tråden med att berätta hur många du har och hur många fler du ska göra, som att det är en tävling, allt går att bruka samt missbruka. Vill du se ut som snubben efter ett tag så varsågod! jag skiter i det :7peta

Men startar du en tråd på SH får du tåla att folk får även dela med sig av sin åsikt för att skapa en diskussion, eller var det en tråd om vem som piercat sig mest eller ska göra flest eller sjukaste piercingarna?

Frågan är vad du vill med tråden? skryta om dina metallringar i kroppen som du ändå skiter i vad folk tycker för du du och du gillar dem som fan?

Med tråden vill jag dela erfarenheter, information, tips och idéer med andra LIKASINNADE!
Du tycker inte om det så du slipper delta, bye bye!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Med tråden vill jag dela erfarenheter, information, tips och idéer med andra LIKASINNADE!
Du tycker inte om det så du slipper delta, bye bye!

Detta är ett hojforum och startar du sådana orelevanta trådar där det kan hänga lika många som gillar skiten som ogillar skiten får du tåla lite. Jag ger min åsikt om saken och den är lika intressant som din åsikt/tråd.
 
Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Detta är ett hojforum och startar du sådana orelevanta trådar där det kan hänga lika många som gillar skiten som ogillar skiten får du tåla lite. Jag ger min åsikt om saken och den är lika intressant som din åsikt/tråd.

Vet inte om du är läskunnig, men du är i OT-delen där trådar som inte handlar om hoj faktiskt hör hemma.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Din senaste tråd skapad i OT handlar om däck till din tjejs bil, varför frågade du inte på ett bilforum istället?

Såna som du blir man bra trött på... :trött

orka skapa ett konto för en engångsfråga, men hade jag haft ett stort intresse för bilar hade jag garanterat hängt på ett bil forum.

du verkar ändå rätt pigg och orkar skriva inlägg efter inlägg.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
orka skapa ett konto för en engångsfråga, men hade jag haft ett stort intresse för bilar hade jag garanterat hängt på ett bil forum.
du verkar ändå rätt pigg och orkar skriva inlägg efter inlägg.
Du hänger säkert på nåt bilforum med din pizzaracer!

Hur kan du få 2 st inlägg till att bli "inlägg efter inlägg"? :va
 

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Ort
Söder om ekvatorn
Hoj
Honda CBR600RR -06
Du börjar tråden med att berätta hur många du har och hur många fler du ska göra, som att det är en tävling, allt går att bruka samt missbruka. Vill du se ut som snubben efter ett tag så varsågod! jag skiter i det :7peta

Men startar du en tråd på SH får du tåla att folk får även dela med sig av sin åsikt för att skapa en diskussion, eller var det en tråd om vem som piercat sig mest eller ska göra flest eller sjukaste piercingarna?

Frågan är vad du vill med tråden? skryta om dina metallringar i kroppen som du ändå skiter i vad folk tycker för du du och du gillar dem som fan?

Men lilla bubben, när du blir 18år får du också tatuera och pierca dig. Inte ska du väl vara här och bråka..

Kram mamsingen! :krama Skickat från attityds konto.
 

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Jag ser fram emot att kika in här om 10-15 år när alla söderstuckna och fullkottrade inser att ogaddad är coolast. Blir intressant att läsa om vilka plastikkirurger som är bäst och vem som lasrar bort bläck med minst smärta.
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Varför tror alla icke tatuerade, att man kommer ångra sina tatueringar ????
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top