Piercing-tråd! :D

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
De flesta gör det.
Det blir inte snyggare med tiden.

Har sett ganska mycket tatueringar på äldre som sett helt ok ut, fast dom är gjorda för länge sedan, och med sämre kunskap och verktyg än vad som finns idag...

Har gaddat mig i över 15 år "innan det vart mode", å tjatet mellan att vara icke gaddad och gaddad är löjligt, man gör det man tycker är snyggt och bekväm med, sen behöver man inte bry sig så mycket om va andra tycker å tänker...

Tror folk som är gaddade, bryr sig mindre om folk som inte är gaddade, men folk som inte är gaddad, ska hela tiden tala om för folk som är gaddade hur fult det kommer bli när du blir gammal och hur kan du göra så mot din kropp osv osv....

Själv tycker jag synd om folk som inte är gaddade, då dom aldrig får känna av den där känslan av smärta när tatueraren tycker in färgen i huden, och nålen slår emot benet, Ooooh how the sweet pain is glorious.... :tummenupp
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Har sett ganska mycket tatueringar på äldre som sett helt ok ut, fast dom är gjorda för länge sedan, och med sämre kunskap och verktyg än vad som finns idag...

Har gaddat mig i över 15 år "innan det vart mode", å tjatet mellan att vara icke gaddad och gaddad är löjligt, man gör det man tycker är snyggt och bekväm med, sen behöver man inte bry sig så mycket om va andra tycker å tänker...

Tror folk som är gaddade, bryr sig mindre om folk som inte är gaddade, men folk som inte är gaddad, ska hela tiden tala om för folk som är gaddade hur fult det kommer bli när du blir gammal och hur kan du göra så mot din kropp osv osv....

Själv tycker jag synd om folk som inte är gaddade, då dom aldrig får känna av den där känslan av smärta när tatueraren tycker in färgen i huden, och nålen slår emot benet, Ooooh how the sweet pain is glorious.... :tummenupp

Mmm jo men visst serrrö!
Tvärtom för mig, alla gaddade frågar alltid mig varför jag inte gaddar mig.

Om det är smärtan du låtsas gilla kan jag skaffa ett kitt och öppna en salong och "gadda" utan färg :)
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Mmm jo men visst serrrö!
Tvärtom för mig, alla gaddade frågar alltid mig varför jag inte gaddar mig.

Om det är smärtan du låtsas gilla kan jag skaffa ett kitt och öppna en salong och "gadda" utan färg :)

Låtsas?? Varför skulle jag låtsas gilla smärta, alla har vi våra små saker, å i mitt fall så gillar jag smärta.. Är det så konstigt ???
 

WS6

Galen
Gick med
5 Apr 2011
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha FZS 1000
Låtsas?? Varför skulle jag låtsas gilla smärta, alla har vi våra små saker, å i mitt fall så gillar jag smärta.. Är det så konstigt ???

No pain, No gain!
Du är inte ensam ;)

MEN vänner, denna tråd handlar om PIERCING och allt runt det - back on track tack! :)
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Nästa piercing blir nog en PA, ska bara samla lite mod till det... HaHaHaHa :rock

Edit funderar oxå på att pierca bröstvårtorna..
 

WS6

Galen
Gick med
5 Apr 2011
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha FZS 1000
Något nytt på piercing fronten vänner?! :)

Jag har töjt upp ena i örat till 8mm och en annan till 6mm, det går framåt sakta men säkert ;)
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
5496244_700b.jpg
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Jag har än så länge töjt upp ena örat till 12 mm, det gick bra att hoppa från 8mm till 10mm rakt av, med hjälp av tvål som glidmedel. Däremot spräckte jag hålet när jag gjorde lika från 10mm till 12, som nu håller på att läka. Tror att jag nöjer mig med 12, och påbörjar töjning på andra örat.
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Upprepar min fråga.

Det är väl nån form av tyngd som ska hänga ut den så att den blir lite längre, kanske. Eller så vill man bara skryta inför Pitt-Affe, att en liten sketen tops minsann inte är nån big deal.
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Ny tatuering gjord idag..

255735_10201120152996707_1343061455_n.jpg
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top