Piercing-tråd! :D

Har inga piercingar idag men när jag var yngre hade jag 10mm flesh tunnels i var öra och en stav i tungan. Jag minns att vänster snibb sprack tre gånger under töjningsprocessen och jag svalde tungpiercingen två gånger i fyllan, sen la jag ner projektet.

Bara en, i tungan. Gjorde så satans ont när jag gjorde den så några fler lär det inte bli heller.

På metaltown? Det året du såg mig sicksacka framåt på in Flames? :tungan

Jag har 7 i öronen, en i underläppen, en i var tutte, fast den vänstra är urplockad för tillfället.

Ja det stämmer, fast om jag såg dig kan jag inte svara på då jag inte vet hur du ser ut

Inget nytt på G vänner? :)
Jag har gjort min 2,4mm i örat till en 3,2mm :D Sugen på ett par DA's också! :)

På 80-talet - innan piercing var vanligt - var det i racingkretsar mycket vanligt med 'pinne i näsan', alltså ett sånt där kannibalkycklingben med ledklump i båda ändar, genom väggen mellan näsborrarna. Före start najade man så ihop pinnen och tanklocket för att undvika fartnedsättande nervösa titta-upp-över-kåpglaset-reaktioner i snabba böjar

Själv har jag haft mycket titan i kroppen, stora jävlar som pötade ut och slog i saker hela tiden. Gjorde ont och var mycket obekvämt, som väl var plockade läkarna ut det mesta efter 6-9 månader.

Till sist: Tunnisarna här som kaxar sig med 10-20 millimeters öronpluggar är rena blöjbebisarna jämfört med:

Bifogat

• handsfreee.jpg
    handsfreee.jpg
    18.9 KB · Visningar: 81
Har ingen persat ballongknuten? Eller salta biten kanske?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back