Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att jämföra Husan med en nordsvensk... Det trodde jag inte om dig, Supermoto!!!Supermoto skrev:...Ida-> Tog lite tid men efter ett tag fick du ju upp ångan riktigt bra. Att se dig köra husan skulle ju för mig vara som att sätta hjul på en nordsvensk och försöka köra runt med, dvs. I'm impressed. Men sluta gulla nu för bövelen!!!
phastasphuk skrev:Akra-linkan gör som faan med....är riktigt imponerad av alla faktiskt
Nästa år är det du Ida som kör så här![]()
Det stämmer väl alldeles utmärkt egentligenYasha skrev:Att jämföra Husan med en nordsvensk... Det trodde jag inte om dig, Supermoto!!!![]()
Husan är mer som en fullblodsarab! Smäcker, vacker, smidig och med ett hett temperament = alldeles, alldeles underbar...![]()
PRO som i förkortning för PROFFS =Supermoto skrev:...Ditt PRO-wannabee![]()
Yasha skrev:När jag insåg hur nära banan EvilM och phukeliphast låg i kurvan efter depårakan, så höll jag på att trilla av cykeln!
Hur f-n vågade ni ligga där?!? Iofs så var det ju inte åt ert håll vi skulle fara om vi vurpade, men ni hade nog fått en liten släng ni också med tanke på att det kändes som om man touchade er i lutet liksom...![]()
![]()
WestW skrev:Såg att du har fel kön på din signatur ute till vänster.
Tryck på
Min Profil-Edit Profile och under Gender: så kan du ändra till rätt om du vill
phastasphuk skrev:Äh det var ju lungt.....eller nja, det var faan mig nära...när man känner vindraget dra i tröjan, då flyttar man sig INTE längre ut.....
Här får du en bild på dig själv![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti