Pics från Åland Supermotard.

men vad satan....detvetdu, tog du EXAKT samma bilder som jag :eek:
Mer bilder kommer.....fast dom verkar florera lite överallt just nu :D så bara lägg upp om nån har lite favvisar av mina bilder :tummenupp

Re: Re: vera

Yasha skrev:
:mad: :fatta! :kulspruta phukeliphast :5sure :6surkart :4skrika :3freak

Edit: Det spelar tydligen ingen roll vad man gör, det är det som sticker ut mest som får uppmärksamhet ändå... :rodnar

joooo men :hej vad har jag nuuuu gjort då!

ädit: har hundra bilder på när du sticker ut din fot :D

Last edited:
Re: Re: Re: vera

phastasphuk skrev:
joooo men :hej vad har jag nuuuu gjort då!
Hmm, iofs var det inte du som POSTADE bilden... men du kan gott få dig en avhyvling ändå! :fakta

Oscar "snorungen" kanske skulle må bra av lite spanking... :whip

liten tröstbild som visar att yasha faktiskt har fötterna där man ska när hon kör :D :tummenupp

Bifogat

• yasha\'s fot.jpg
    yasha\'s fot.jpg
    128.4 KB · Visningar: 146
Och medans vi håller på med T&A stuket, här kommer fler posers!

Bifogat

• t&a.jpg
    t&a.jpg
    129.6 KB · Visningar: 133
phastasphuk skrev:
liten tröstbild som visar att yasha faktiskt har fötterna där man ska när hon kör :D :tummenupp
Och dessutom har en väldigt konstig uppfattning om var apex i en kurva är beläget?!? :confused:

Den kurvan kom jag överens med så småningom, men det tog ett tag... :(

phastasphuk skrev:
Och medans vi håller på med T&A stuket, här kommer fler posers!
Haha! Kjelle gillade verkligen att traska runt i kallingarna! :fakta Bäst var väl ändå när han hade verktygen instuckna under resåren också... :crash För att inte tala om "framåtlutade-däckkrängarställningen" som tom fick en luttrad motardwannabe att vända sig åt annat håll... :rodnar

Yasha skrev:
Och dessutom har en väldigt konstig uppfattning om var apex i en kurva är beläget?!? :confused:

Den kurvan kom jag överens med så småningom, men det tog ett tag... :(

Var väl ingen fara med det där spåret....har en hel del bilder från den kurvan och det där spåret är vad alla andra körde.
HÄR var apex iaf, inte 3 meter senare ;)
Vem det som kör vet jag som vanligt inte, trevlig bild ändå. Nä, dom har inte jättehjälmar och pocketbikes, bara det att jag stod lite nära just där :D

Bifogat

• apex.jpg
    apex.jpg
    127.6 KB · Visningar: 116
phastasphuk skrev:
Var väl ingen fara med det där spåret....har en hel del bilder från den kurvan och det där spåret är vad alla andra körde.
HÄR var apex iaf, inte 3 meter senare ;)
Tycker det ser ut som om Vera just fått för sig att ta en sväng ut på crossbanan. Borde hon inte landa på den med det spårvalet :confused: :D

Jävla HULIGAN-KJELLE sprang ju runt i kallingarna mest hela tiden. När han inte KÖRDE PÅ sina kolleger vill säga :mad: :crash

Supermoto skrev:
Tycker det ser ut som om Vera just fått för sig att ta en sväng ut på crossbanan. Borde hon inte landa på den med det spårvalet :confused: :D
Typ! :fakta Men jag hamnade rätt till slut, både i det ögonblicket och vid senare val av spår! :rolleyes:

Jag har så smått börjat editera alla bilder som Jonas hade liggandes på sin server (bilder som han fått från phastasphuk). Det är dessa som vi redan sett smakprov på.

Plockar ner dem till 1024x768 och komprimerade så att de ligger runt 100-200kB. Kommer att finnas på min webbserver efterhand de blir klara.

Fler bilder från andra kameror och filmsekvenser efterlyses dock. Jag saknar t.ex. knäskrapsfilmen på en viss Chesterfield-Aprilia :)

TomK skrev:
Jag har så smått börjat editera alla bilder som Jonas hade liggandes på sin server (bilder som han fått från phastasphuk). Det är dessa som vi redan sett smakprov på.

Plockar ner dem till 1024x768 och komprimerade så att de ligger runt 100-200kB. Kommer att finnas på min webbserver efterhand de blir klara.

Fler bilder från andra kameror och filmsekvenser efterlyses dock. Jag saknar t.ex. knäskrapsfilmen på en viss Chesterfield-Aprilia :)

Speciellt i chikanen Tom!!! :D

phastasphuk skrev:
hmmm...blev ju inte alls i ordning det här...iaf, här är husa lägret på lördagsmorgonen, vi har på bild med början från vänster.
vera (yasha), kjelle, gurra, linus (mindraper), jochen (supermotogäsp) och sandra (zandrah)
...en mycket angenäm syn med alla husorna uppradade :).

Mycket fina bilder ifrån alla, men phastasphuks var i en klass för sig själv. Vad är det för kamera du använder dig av?

KNAS skrev:
...en mycket angenäm syn med alla husorna uppradade :).

Mycket fina bilder ifrån alla, men phastasphuks var i en klass för sig själv. Vad är det för kamera du använder dig av?

Tackar tackar, kul att få lite beröm :cool:
Bilderna är egentligen dubbelt så stora än dom jag postar här.

Kör med en Minolta Dimage 7i, som jag gillar väldigt mycket.
Det som jag egentligen gillar bäst är den manuella zoomen, tycker man får högre precision med den än att zooma med två knappar. Sen att jag får grymt bra bilder med den är ju skoj med (fast många skitbilder blir det oxå, men det är knappast kamerans fel ;) )
Sämst är nog batterikapaciteten och skrivtiderna till kortet. Inte för att det tar jättelång tid, den är snabb på det med men jag hoppar fallskärm med den oxå och då har jag bara 60 sek på mig att knäppa bilder....men hungrig som attan är den :rolleyes:

Snacka om att plocka upp en urgammal tråd! :D Men himmel vad kul det var att bläddra igenom den. :lol Jag saknar min Husa och alla motardhuliganknäppisar som var på Åland!!! :huvet

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti