Pics från Åland Supermotard.

Jo men hallå :hej

Det var Supermotard vi skulle köra nedrans RR-wannabies....supermoto och mindraper har inte fattat galoppen :cool:

Bifogat

• hallå.jpg
    hallå.jpg
    30.3 KB · Visningar: 234
Gossarna kan ju :D
Mindraper har fått häng i form av 420 (stefan)
Vet tine om han slirar runt här på SH oxå, men på vessingsboda var det inte ofta hjulen var i linje eller bägge i marken när han körde :D

Bifogat

• 420 o mr.jpg
    420 o mr.jpg
    37 KB · Visningar: 231
Akra-linkan gör som faan med....är riktigt imponerad av alla faktiskt :D
Nästa år är det du Ida som kör så här :tummenupp

Bifogat

• akra.jpg
    akra.jpg
    38.9 KB · Visningar: 226
Yay, stoppies kan den mystiske 420 göra oxå :tummenupp

Bifogat

• 420 stoppie.jpg
    420 stoppie.jpg
    31.6 KB · Visningar: 228
varför jb inte sitter på sadeln vet vi ju alla nu.....bevis kommer senare...muahaha :D

Bifogat

• on da fotpegs.jpg
    on da fotpegs.jpg
    33.6 KB · Visningar: 221
syncronised swimming, detvetdu och 420 visar damerna i poolen hur man egentligen ska göra :D

Bifogat

• syncro.jpg
    syncro.jpg
    33.5 KB · Visningar: 234
Vad faan...gör dom inget annat än slangar...dom kanske smyger iväg med med baddräkterna och kör syncronized swimming på riktigt :skrämd

Bifogat

• syncro2.jpg
    syncro2.jpg
    34.8 KB · Visningar: 218
sist men inte minst, en skrytbild på detvetdu, för han är bäst på att slanga och kungen av alla XR i hela landet....

eller så var det för jag kallade honom en massa fel namn hela tiden här på sh

Bifogat

• poserposerposer.jpg
    poserposerposer.jpg
    24.4 KB · Visningar: 228
Äsch, jag skulle ju kommit dit o kikat / snackat lite skit en stund men jag missade det av nån anledning.. får försöka fånga er nästa gång då.

:skrämd När jag insåg hur nära banan EvilM och phukeliphast låg i kurvan efter depårakan, så höll jag på att trilla av cykeln!

Hur f-n vågade ni ligga där?!? Iofs så var det ju inte åt ert håll vi skulle fara om vi vurpade, men ni hade nog fått en liten släng ni också med tanke på att det kändes som om man touchade er i lutet liksom... :p

:rock

Supermoto skrev:
...Ida-> Tog lite tid men efter ett tag fick du ju upp ångan riktigt bra. Att se dig köra husan skulle ju för mig vara som att sätta hjul på en nordsvensk och försöka köra runt med, dvs :crash. I'm impressed. Men sluta gulla nu för bövelen!!!
Att jämföra Husan med en nordsvensk... Det trodde jag inte om dig, Supermoto!!! :whip

Husan är mer som en fullblodsarab! Smäcker, vacker, smidig och med ett hett temperament = alldeles, alldeles underbar... :kär

phastasphuk skrev:
Akra-linkan gör som faan med....är riktigt imponerad av alla faktiskt :D
Nästa år är det du Ida som kör så här :tummenupp

Lika bra att sätta höga mål...!! :rock :rock (i alla fall gör min omgivning det, jag är gla´om jag har en hoj) :)
(Ja, ni som var med vet ju vem ni ska tracka för att pengarna ska gå till "Ida-hoj"... ;)

:bow :bow Akra-Akra!

Det där med nordsvensken var bra! Fick genast en ganska rolig bild på näthinnan... :D
Några "häströvar" har ju också lyckats fastna på bilderna har man sett... ;) :D Fick blunda allt vad jag orka för att inte få mardrömmar... ;)

Måste kika om jag kan tillföra några bilder, återkommer i ärendet!

Ciao :hej :hej
Ida

Yasha skrev:
Att jämföra Husan med en nordsvensk... Det trodde jag inte om dig, Supermoto!!! :whip

Husan är mer som en fullblodsarab! Smäcker, vacker, smidig och med ett hett temperament = alldeles, alldeles underbar... :kär
Det stämmer väl alldeles utmärkt egentligen :crash
*Råsvensk
*Urkraft
*Vacker
*Skrämmer andra liknande individer
*Pålitlig

Det var ju en jämförelse mellan hur det såg ut när Ida körde Husan och vad jag skulle behäva sätta mig på för att det skulle se likadant ut. Ditt PRO-wannabee ;)

Såg att du har fel kön på din signatur ute till vänster.

Tryck på
Min Profil-Edit Profile och under Gender: så kan du ändra till rätt om du vill

Yasha skrev:
:skrämd När jag insåg hur nära banan EvilM och phukeliphast låg i kurvan efter depårakan, så höll jag på att trilla av cykeln!

Hur f-n vågade ni ligga där?!? Iofs så var det ju inte åt ert håll vi skulle fara om vi vurpade, men ni hade nog fått en liten släng ni också med tanke på att det kändes som om man touchade er i lutet liksom... :p

:rock

Äh det var ju lungt.....eller nja, det var faan mig nära...när man känner vindraget dra i tröjan, då flyttar man sig INTE längre ut.....
Här får du en bild på dig själv :D

Bifogat

• yasha apex.jpg
    yasha apex.jpg
    105.6 KB · Visningar: 173
phastasphuk skrev:
Äh det var ju lungt.....eller nja, det var faan mig nära...när man känner vindraget dra i tröjan, då flyttar man sig INTE längre ut.....
Här får du en bild på dig själv :D
:rodnar Du ser, jag HÖLL på att trilla av cykeln av förskräckelse! :eek:

:crash

McBudets husa

Bifogat

• 07060036_.jpg
    07060036_.jpg
    45.1 KB · Visningar: 152
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul