Pics från Åland Supermotard.

snåla inte på bilderna.. vill se mer!!

lägg upp några sköna slidar och några feta stunts...

vafaneni skrev:
snåla inte på bilderna.. vill se mer!!

lägg upp några sköna slidar och några feta stunts...

Varför inte åka över själv så vi får se dig stunta :D

Jag skulle ha åkt... men hojen var inte färdig för att brukas på bana. Det vill säga att jag inte hade några handtagsskydd monterade. Men i helgen så fixas det, då är jag redo för en ålandsresa. :tummenupp

motardnisse skrev:
Varför inte åka över själv så vi får se dig stunta :D

vafaneni skrev:
Jag skulle ha åkt... men hojen var inte färdig för att brukas på bana. Det vill säga att jag inte hade några handtagsskydd monterade. Men i helgen så fixas det, då är jag redo för en ålandsresa. :tummenupp
Äh, dålig ursäkt! Du får hitta på något bättre!!! :p :crash

:hej

Tom Byron skrev:
Jag stannade hemma för att gulla :kär

Hur låter det då.......hehe :rodnar :rodnar :rodnar

Äh, din toffel!!! :whip
Tror bara du var rädd att bli frånåkt av BÅDE Tom och Yasha!! :fakta :D

Vad det ser skoj ut!!! Nästa gång vill jag oxå med!!!!

Tom, när blir det igen då?? :bow

//Sara...

phastasphuk skrev:
Nästa, världens minsta motardåkare :tummenupp
Vet inte om hon härjar runt här på SH, men men....

Hallåå, världens minsta/vingligaste motardåkare är ju jag!! :hej

Måste ju börja med att tacka den djärva Vera som lånade ut sin "lilla gumma" till en liten rackare som jag som har 20 cm ner till backen uppifrån ryggen på "husan".
Stort tack!
Turen gick jäkligt vingligt med knapp styrfart... Men några varv blev det, sen fick dom ta emot mig i depån... (nådde ju inte ner) :mad:

Men nu är det snart slut med brända näsor i depån, måste bara skaffa mig en motard först! Sänka å lite sånna grejer... Siktar på nästa sommar!!

Nu har jag registrerat mig här också så jag kan hänga med i snacket... ;) Så här ska det härjas!! :rock :)

Tack för en kul helg på Åland! (hade faktiskt kul fast jag bara åkte en gång!) Kul å träffa så många trevliga människor... :tummenupp

Å kanonfina bilder som läggs upp här... Skoj å se!!

Ha det så gott!

/Frö'et

Ida skrev:

Måste ju börja med att tacka den djärva Vera som lånade ut sin "lilla gumma" till en liten rackare som jag som har 20 cm ner till backen uppifrån ryggen på "husan".
Stort tack!
Turen gick jäkligt vingligt med knapp styrfart... Men några varv blev det, sen fick dom ta emot mig i depån... (nådde ju inte ner) :mad:

Men nu är det snart slut med brända näsor i depån, måste bara skaffa mig en motard först! Sänka å lite sånna grejer... Siktar på nästa sommar!!

Nu har jag registrerat mig här också så jag kan hänga med i snacket... ;) Så här ska det härjas!! :rock :)

Tack för en kul helg på Åland! (hade faktiskt kul fast jag bara åkte en gång!) Kul å träffa så många trevliga människor... :tummenupp

Å kanonfina bilder som läggs upp här... Skoj å se!!

Ha det så gott!

/Frö'et

Hej fröet!

Wheeliegirl skrev:
Äh, din toffel!!! :whip
Tror bara du var rädd att bli frånåkt av BÅDE Tom och Yasha!! :fakta :D

Vad det ser skoj ut!!! Nästa gång vill jag oxå med!!!!

Tom, när blir det igen då?? :bow

//Sara...
:D Ingen åker ifrån Heda, han råkkar fetast!!!

Nästa omgång verkar planeras framåt slutet av augusti, början av september... :tummenupp

Tom Byron skrev:
Jag stannade hemma för att gulla :kär

Hur låter det då.......hehe :rodnar :rodnar :rodnar
Det låter mysigt tycker jag! :p

Fast Ålandshelger är färre än gullhelger, så DET är OXÅ en DÅLIG URSÄKT!!! :fakta

Ida skrev:

Stort tack!

...
/Frö'et
Kan ju inte låta bli tillfället att frälsa ytterligare en motardbrud! Vi är alldeles för få! :fakta

Och så verkade det vara lättare att lura upp dig på min hoj, än på båjfrändens (fast min inte är speciellt mycket klenare, bara lite mindre vilket ju gör henne så förförisk... :D )!!! :rock

Ser fram emot att få lite tjejer att fajtas med på bana, så jag slipper vara ohjälpligt sist... :( Fast, det var ju inte riktigt sant sist iofs! :rolleyes:

Och förresten.. VAD HAR VI SAGT OM ATT GULLA I VÅRA SERIÖSA TRÅDAR? VA?!? :crash

:hej

Yasha skrev:
Det låter mysigt tycker jag! :p

Fast Ålandshelger är färre än gullhelger, så DET är OXÅ en DÅLIG URSÄKT!!! :fakta

Vet inte om jag håller med, vi har haft 1 gullhelg i sommarvärme sedan förra året...... det var precis i ålandshelgen......

Du vet JennaJ studerar så hon jobbar häcken av sig nu på sommrarna när jag latar mig på sem.

Det gäller att prioritera lite............ (ibland) hehee

Tom Byron skrev:
Vet inte om jag håller med, vi har haft 1 gullhelg i sommarvärme sedan förra året...... det var precis i ålandshelgen......

Du vet JennaJ studerar så hon jobbar häcken av sig nu på sommrarna när jag latar mig på sem.

Det gäller att prioritera lite............ (ibland) hehee
Hon kunde ha följt med! :fakta

Yasha skrev:
Hon kunde ha följt med! :fakta

Hon började Jobba tio på Lördagkväll........ så t.o.m en dagstur till Åland var uteslutet.......... :)

Men det var mitt bestlut inte hennes så jag är nog Mr Toffel :kär

Tom Byron skrev:
Hon började Jobba tio på Lördagkväll........ så t.o.m en dagstur till Åland var uteslutet.......... :)

Men det var mitt bestlut inte hennes så jag är nog Mr Toffel :kär
Nä, bara kär och prioriterar... RÄTT!!! :hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey