Pickup-besatt.

Jag vill, jag vill.

Har inte kört hoj på några år, men nu blev det pickis istället.

Kan jag också få? :)

Nu börjar jag bli riktigt nyfiken på vad som står i det här PM:et som alla frågar efter...
Bäst att jag också tigger om ett.

Åker visserligen cherokee men även ja vill ha PM :yoparty... Pickistråden e ju trots allt en av dom ytterst få trådar ja verkligen följer här...

Jag skriver visserligen inte så mycket men jag tycker att det är kul att läsa vad ni andra skriver, kvalificerar det mig för et PM? :hej

Läste precis om den nya V8-cumminsen som hamnar i en Nissan-pickis på en amerikansk Fb-sida. Ett hårt slag mot den amerikanska stoltheten och självbilden om man ska döma av kommentarerna. Men hur står sig japanska fullsize-pickisar mot de amerikanska? Min bild är att de japanska är bättre (konstruerade/ihopskruvade) men att de amerikanska svarar med grovsmide som tar dom till samma nivå.

caddyn såld..
Skoda pickisen skrotad..
jeep cherokeen såld..
och suget efter en jänke pickis med 4x4 och diesel är stort :)
så jag vill oxå ha PM om det nya stället..

Beffiner mej i Argentina för tillfället, och det finns hur mycket somhelst fina gammla pickisar. Även om många är slitna så rullar det fortfarande en hel del fina exemplar.

Tar gärna emot ett PM också

Bifogat

• DSC08442.jpg
    DSC08442.jpg
    967.1 KB · Visningar: 175
Beffiner mej i Argentina för tillfället, och det finns hur mycket somhelst fina gammla pickisar. Även om många är slitna så rullar det fortfarande en hel del fina exemplar.

Tar gärna emot ett PM också

Fasen vilken fin! ÄR det samma som i Brasilien där de har Ford F1000 som är en F150 från 90-talet fast med 80-talets front samt 2.8-liters dieselsexa som även den går under namnet Powerstroke?

Btw, pm skickat.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!