Pickup-besatt.

Men vänta lite här nu... Jag har surfat och smygläst den mest intressanta tråden på Sporthoj ett bra tag nu. Drömt mig bort att själv äga en amerikanskt dieseltruck och så hänger ni någon annanstans... Nä Nä nu jag var jag ju tvungen att regga mig för jag vill också veta vart jag ska ta vägen nu...

MC och pickupintresserade i samma tråd är ju en förträfflig kombination! Trista grejer om pickup-tråden skulle dö ut :gråta

Men vänta lite här nu... Jag har surfat och smygläst den mest intressanta tråden på Sporthoj ett bra tag nu. Drömt mig bort att själv äga en amerikanskt dieseltruck och så hänger ni någon annanstans... Nä Nä nu jag var jag ju tvungen att regga mig för jag vill också veta vart jag ska ta vägen nu...

PM skickat!

Nån här som kör Vw amarok? Bra bil? :)

Jag och farsan delar en på firman och vi är sjukt nöjda, 180hk med automat.
5200mil på två år utan problem, i början ville oljenivå lampan tändas fast nivån var rätt enligt oljestickan men det slutade den med efter att vi lyft på huven och hotat med att köra den till verkstad.

Dricker runt litern om man hoppar runt i byn och 0,85 om man kör länge turer och håller sig runt 120.

Jag skulle lätt ha en privat om det inte vore så att sambon inte gillar att krypa runt på flaket och samla ihop matvarorna. Fyra normalstora vuxna är absolut inga problem, jag är 195cm lång och det finns plats kvar bakom mig till en kortare person eller ett barn utan vidare.

Last edited:
Vafn min ända länk till sporthoj går just till denna tråd, nu vart det vemodigt. Vart hänger ni numer då?

Privat bruk är det jag tänkte, har provkört en automat men tror att jag vill ha en manuell.. Vet du vad det är för skillnad på nya och gamla amaroken skiljer det på 4hjulsdriften..

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!