Pickup-besatt.

Fan den där måste jag nästan ha! Synd på korta flaket bara. Ska sätta hojen på annons imorgon! Den ruttnar ju ändå bort.

TEO! Vad ska det vara för axlar på K20? Han påstår att det står haldex på kåpan. Fram hade han ingen aning om. Verkar inte vara en kille som bryr sig om sånt.

Nu får ni fan bestämma er om ni ska köpa trucken eller inte för nu har jag börjat o plocka fram lådorna med grejjer jag har tänkt montera o när de e igång så kan man ju inte sälja iväg skönheten.

I går kväll blev det lite tailgating på norra Värmdö. Öl, eld, diesel och marinerade karrébitar på murika häll.

Skärmavbild 2014-05-25 kl. 16.40.35.jpgSkärmavbild 2014-05-25 kl. 16.40.46.jpgSkärmavbild 2014-05-25 kl. 16.41.06.jpgSkärmavbild 2014-05-25 kl. 16.41.24.jpgSkärmavbild 2014-05-25 kl. 16.41.45.jpgSkärmavbild 2014-05-25 kl. 16.42.01.jpgSkärmavbild 2014-05-25 kl. 16.42.14.jpg

Nu är jag äntligen klar med nya instrumentpanelen.

Lite uppiffat o målat, km/h istället för mph, varvräknare. Yee, ska man bara få igång varvräknaren också :va

gamlabezel.jpgnyabezel.jpg

Last edited:
Km/h på en jänkare? Kätteri!

Snyggt annars. :)

Nån tidigare idiot till ägare har skrapat bort originalsiffrorna och ersatt det med några klisterlappar modell ungefär dessa: http://www.stickercorner.com/se/art/siffror-0-9-guld.php
Jävligt skitfult o jävligt skitirriterande.
Men försökte göra mig det bästa av situationen o inhandlade en hyffsat färgmatchande färg o en pensel o satte tjejen i jobb med att måla dig nya siffror, tog km/h för o vara lite unik o ha rättvisande siffror på gammeljänken.

2 ton grus var ingen match för chevan.
Satans urstark maskin :tummenupp

Bifogat

• IMG_2440.jpg
    IMG_2440.jpg
    240.7 KB · Visningar: 128
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!