Pickup-besatt.

Jag väntar bara på att soppan ska bli ännu dyrare i usa, då kanske man kan importera ett fint exemplar istället för alla rosthärken som finns här, fast då lär väl soppan va ännu dyrare här :gnissla

Ramlade över nya fälgar till min El Camino.
Nu ska jag bara hitta passande Hoosierdäck med vit text på sidan.
255 och 295 till 15" fälgar, tips och hjälp belönas med Wiskey.
BARA Hoosier funkar, finns inget med hårdrock än det !
View attachment 370559View attachment 370560

http://www.lovenracing.com/slicksdack-c-185-1.aspx

Förstår ditt resonemang helt. Köper också däck baserat på hur det ska se ut. Fick jag välja skulle jag ha Firestone men de gör bara skitpuckar nu så andrahandsvalet var BFG pga just däcktexten..

Förstår ditt resonemang helt. Köper också däck baserat på hur det ska se ut. Fick jag välja skulle jag ha Firestone men de gör bara skitpuckar nu så andrahandsvalet var BFG pga just däcktexten..

Ja det får kosta, MÅSTE vara rätt stil på ostarna.

Det finns ju några sedanpickisar i samma stuk som El Caminoarna. Någon som har kläm på tillverkare och modeller? Nej inte skodor och fiatar från 90talet utan ett järn från amerrkatt. Eller åtminstone ngt som inte innehåller så mkt plast.

Last edited:
Det finns ju några sedanpickisar i samma stuk som El Caminoarna. Någon som har kläm på tillverkare och modeller? Nej inte skodor och fiatar från 90talet utan ett järn från amerrkatt. Eller åtminstone ngt som inte innehåller så mkt plast.

Är väl egentligen cheva el camino & ford ranchero?
Chevan finns ju som gmc sprint också, men det är ju samma bil...

Sen finns ju AMC cowboy om man vill vara lite udda, men sånna ramlar man inte över direkt...

Semiomöjligt att få tag på i Sverige, men en australiensk "ute" kanske vore något?

Holden-pickisarna är rätt fräna, gott om mos i de LSx försedda småpickisarna.

Var och klämde på en F250 7.3 SuperDuty, väldigt lite mil och full historik. Fruktansvärt vacker gång och nära nog vibrationsfritt under huven. :yoparty Det kan nog bli köp, äntligen :Bugar
Så ni PowerStroke proffs där ute, vad ska jag kika noga på? Kommit fram till att det är en senare 99:a. Bör va smidda stakar OCH nyare HPO-pumpen. Nära nog fail safe förutom ev. kamsensor och glödstiftsrelä va?

Kommer bli en utmärkt familje-truck. :tummenupp

Nu ryter lillan lite bättre!
Byggt Hooker super comp avgas och k&n filter. :)

IMG304.jpg

Last edited:
Var och klämde på en F250 7.3 SuperDuty, väldigt lite mil och full historik. Fruktansvärt vacker gång och nära nog vibrationsfritt under huven. :yoparty Det kan nog bli köp, äntligen :Bugar
Så ni PowerStroke proffs där ute, vad ska jag kika noga på? Kommit fram till att det är en senare 99:a. Bör va smidda stakar OCH nyare HPO-pumpen. Nära nog fail safe förutom ev. kamsensor och glödstiftsrelä va?

Det absolut bästa international/fordlöken i den bilen. Samma som i min fast med lite mer pulver. Kamsensorn byter man på 10 min när/om den krånglar. Billig som faen också. Glödstiften har jag aldrig bytt på min trots att jag haft den över 10 år.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back