Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har en risig S10 att köra hojarna på som jag skulle vilja sänka för att underlätta lastning men hur sänker man bladfjädrar![]()
Har en risig S10 att köra hojarna på som jag skulle vilja sänka för att underlätta lastning men hur sänker man bladfjädrar![]()
Den ferden är tvärfin. Ingen turbo bara men den är stark ändå. Den KAN vara en IDI-turbomaskin men det låter jag vara osagt. tråkigt att jag inte har kvar 4" höjsatsen till en sådan jag hade...
Har inte sett en 1,5 hytt-350 innan -97 men senare modellen finns ju.
Har en risig S10 att köra hojarna på som jag skulle vilja sänka för att underlätta lastning men hur sänker man bladfjädrar![]()
ok, förutsatte att "tidiga" modellen också fanns som 350 och 1½. men förklarar ju varför jag inte sett nån....
Hur mycket "klenare" är F250 mot F350 vad gäller axlar mm. Dvs stryktålighet och möjlighet att hantera vikt mm. Har C-kort, och gillar rubusta grejer... Därav att jag kollat efter 350:n
Ser riktigt skönt ut! Vi får helt enkelt ta och styra upp en pickisträff under våren. Någon som vet ett ställe med fina countryvägar man kan ge sig ut på?
Sen kan vi stanna och sitta på lämmarna, grilla och någon kan starta en motorsåg eller något.
U bet. Jag har jagat förgäves efter en cowboyhatt men inte hittat någon som lever upp till mina astronomiskt höga krav.
Jag har köpt ett par rejäla boots från staterna, de bär dyka upp vilken dag som helst. Skall kompletteras med hatt och countrymusik, sen blir det bara att tuta och köra!
för övrigt startade bilen utan problem idagVred om nyckeln, var tyst i någon sekund (betedde sig som sist alltså), men sen helt plötsligt hoppade starten in och bilen startade
Vad är det med min bil egentligen, först vill den inte och sen fixar den sig automagiskt?
![]()
Jag har köpt ett par rejäla boots från staterna, de bär dyka upp vilken dag som helst. Skall kompletteras med hatt och countrymusik, sen blir det bara att tuta och köra!
för övrigt startade bilen utan problem idagVred om nyckeln, var tyst i någon sekund (betedde sig som sist alltså), men sen helt plötsligt hoppade starten in och bilen startade
Vad är det med min bil egentligen, först vill den inte och sen fixar den sig automagiskt?
![]()
Vad är det med min bil egentligen, först vill den inte och sen fixar den sig automagiskt?![]()
F250 är helt klart en robust bil. Dana 44HD eller Dana 50 fram och en Sterling 10,1/4" bak. Samma motor, låda, fördelarlåda som F350. Det är lastvikten som är lägre men det gör bilen bekvämare. Min studsar satan på dessa kälskottsvägar...
U bet. Jag har jagat förgäves efter en cowboyhatt men inte hittat någon som lever upp till mina astronomiskt höga krav.
för övrigt startade bilen utan problem idagVred om nyckeln, var tyst i någon sekund (betedde sig som sist alltså), men sen helt plötsligt hoppade starten in och bilen startade
Vad är det med min bil egentligen, först vill den inte och sen fixar den sig automagiskt?
![]()
He he ja, jag studsar satan här med i min cheva 3500, 1 ton på flaket är lagom om man vill ha "comfort".
Jag vill gärna ha 350 pga last och dragvikten, den i annonsen får "bara" dra 2000. Jag vill kunna dra 3500 lagligt som med chevan. (det får ju till och med en cherokee så man kan tycka att f250 skulle få det oxå, men icke)
138kw är motorn på. Hur mycket mer är det i Turbon?
Jag kan ställa upp med 125 hektar smålandsk skogsmark, 4-5 motorsågar samt tvenne traktorer för bärgning när det är lera till backspeglarna![]()
(Skattefri diesel finnes också :fuska)
... Vad är det med min bil egentligen, först vill den inte och sen fixar den sig automagiskt?![]()
Det är 160 kw i powerstrokaren fram till -97. Att den bara får dra 2000 är ju för att den är inreggad av någon gök på bilprovningen. Den kan man dra bra mycket mer med men jag vet ju inte hur de ser på alla regler de där jepparna.
Dragviktsproblemet beror på att sbp inte godkänner typplåtar på amerikanska dragkamper ock kofångare utan höftar en lagom vikt. Jag hade en kofångare som i USA är typad till 5 ton men i Sverige fick jag bara dra 1500kg. Ska man dra mycket och tungt så ska man nog montera ett nytt drag i Sverige.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |