Pickup-besatt.

Det verkar vara den svåraste fälgmodellen som finns att få rotationsriktningen rätt på..
:tungan

Ja, fälgarna är rätt skit, men annars helt perfekt stuk, vettig motor, manuell låda, dragkrok, och lagom bruks finnish. :banana
Bara där finns en skaplig diffbroms med så äre fin fint.
 
Tjackade dom här och får dom levererade imorgon till min El Camino -70.
Går fan bra nu...
.ostar.jpg
 
Jag har länge letat efter en sådan och såg denna när den var på blocket sist för några månader sen. Då kostade den 60000kr, nu 130000. En bra vinst ägaren räknar med...

Dammsuger dagligen blocket efter pickisar (nörd) och har inte sett denna förut. Sett liknande/likadana men inte med samma miltal som denna vad jag vet.
Men håller med om att 130 lök är lite saftigt för en -93 med IDI-motorn även om den inte verkar gått så långt. Men då finns ju en B-reggad F250 ute med rätta maskinen i för 85 vilken jag skulle välja alla dagar i veckan framför denna.
 
Dammsuger dagligen blocket efter pickisar (nörd) och har inte sett denna förut. Sett liknande/likadana men inte med samma miltal som denna vad jag vet.
Men håller med om att 130 lök är lite saftigt för en -93 med IDI-motorn även om den inte verkar gått så långt. Men då finns ju en B-reggad F250 ute med rätta maskinen i för 85 vilken jag skulle välja alla dagar i veckan framför denna.

Då är vi jämlikar :)
Jodå jag är tvärsäker, jag var grymt sugen då, eftersom det var rätt pris men jag var för seg och den blev såld.
Priset på den nu är ju löjligt.
Jag har en f250 -88 med 7.3 dieseln nu, men min dröm är en f350 crewcab dually 4x4 med Powerstroke.
Men det är lättare sagt än hittat, särskilt till normala pengar.
 
Dammsuger dagligen blocket efter pickisar (nörd) och har inte sett denna förut. Sett liknande/likadana men inte med samma miltal som denna vad jag vet.
Men håller med om att 130 lök är lite saftigt för en -93 med IDI-motorn även om den inte verkar gått så långt. Men då finns ju en B-reggad F250 ute med rätta maskinen i för 85 vilken jag skulle välja alla dagar i veckan framför denna.



Då är vi jämlikar :)
Jodå jag är tvärsäker, jag var grymt sugen då, eftersom det var rätt pris men jag var för seg och den blev såld.
Priset på den nu är ju löjligt.
Jag har en f250 -88 med 7.3 dieseln nu, men min dröm är en f350 crewcab dually 4x4 med Powerstroke.
Men det är lättare sagt än hittat, särskilt till normala pengar.


Tänkte bara inflika att jag också är säker på att jag såg förra annonsen på den. Har för mig att den bara låg ute 1½ dag.
Samma blocketsjuka här.
 
Då är vi jämlikar :)
Jodå jag är tvärsäker, jag var grymt sugen då, eftersom det var rätt pris men jag var för seg och den blev såld.
Priset på den nu är ju löjligt.
Jag har en f250 -88 med 7.3 dieseln nu, men min dröm är en f350 crewcab dually 4x4 med Powerstroke.
Men det är lättare sagt än hittat, särskilt till normala pengar.

Åfan ja då är man ju inte själv med pickisbokstavskombination...

Vet bara att det legat ett par stycken med och utan dubbelmontage på från 92-93.

Du ska ha en från -94,5 om du ska få påverstrokaren. Den från -96 som ligger ute nu är fanimej ett bra köp. B-reggad å.
 
Denna susade farsan runt i när vi bodde i vietnam.
Tog sig fram för det mesta och fastnade man fanns det winsch.
200143_18540511184_7083_n.jpg
 
Åfan ja då är man ju inte själv med pickisbokstavskombination...

Vet bara att det legat ett par stycken med och utan dubbelmontage på från 92-93.

Du ska ha en från -94,5 om du ska få påverstrokaren. Den från -96 som ligger ute nu är fanimej ett bra köp. B-reggad å.


Nejdå, PUD har jag också. PickUpDisorder.
Powerstroken verkar vara en mycket trevlig bekantskap, inte för att det är något fel på min 7.3 IDI, men en lite modernare rova, med turbo och bättre automat vore ju kul.
Jag har småkikat lite på 96an faktiskt. Ser fräsch ut, lång flak, 4x4. Det skulle ju täcka mitt behov. Crewcab dually är ju bara för machofaktorn. Är den vettigt prissatt tycker du eller vad får man ge för en powerstroke 4x4 på ett ungefär?
 
Nejdå, PUD har jag också. PickUpDisorder.
Powerstroken verkar vara en mycket trevlig bekantskap, inte för att det är något fel på min 7.3 IDI, men en lite modernare rova, med turbo och bättre automat vore ju kul.
Jag har småkikat lite på 96an faktiskt. Ser fräsch ut, lång flak, 4x4. Det skulle ju täcka mitt behov. Crewcab dually är ju bara för machofaktorn. Är den vettigt prissatt tycker du eller vad får man ge för en powerstroke 4x4 på ett ungefär?

Jag tycker den verkar helt ok i pris faktiskt. Ser ju fin ut och som sagt b-reggad. En samtida Dodge Ram med cummins skulle antagligen vara dyrare och jag skulle i alla fall hellre välja forden. Men det beror lite på hur man är lagd antar jag.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top