Skorpan
Guest
jag ska lägga in lite bidrag till dej lite senare under kvällen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
är skorpan säker att han inte associerar kobran med sin egna snopp?????Skorpan skrev:skaffa husdjur som du kan ta med dej ut på mc-turen
med en sån på eller i burken blir den dödligt giftig![]()
![]()
han har ju fan inte så stor. Det vet la du.Ravetrancer skrev:är skorpan säker att han inte associerar kobran med sin egna snopp?????![]()
passa dej pöjk,du ligger risigt tillhållundan skrev:han har ju fan inte så stor. Det vet la du.

de skulle la va att den är så snabb då iofs...Ravetrancer skrev:är skorpan säker att han inte associerar kobran med sin egna snopp?????![]()
hahahah jag är som fisken som simmade på djupt vatten... Han hajade...Skorpan skrev:passa dej pöjk,du ligger risigt till![]()
japp, 4 sekunder, underbart e korthållundan skrev:de skulle la va att den är så snabb då iofs...
det e rejvis som börjar bli gammal...Ravetrancer skrev:japp, 4 sekunder, underbart e kort![]()
![]()
![]()

Jag vet inte riktigt vad du vill att jag skall erkänna, vet bara att när jag pilla lite på din kobra så spotta den o fräste ganska omgåendeSkorpan skrev:det e rejvis som börjar bli gammal...![]()
erkänn nu elvis![]()

nu e det bevisat - det ÄR en diesel han kör,kolla tröjjan som han hade på sej idagSkorpan skrev:nu e det bättre![]()
![]()
![]()

Skorpan skrev:nu e det bevisat - det ÄR en diesel han kör,kolla tröjjan som han hade på sej idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mera bevis/kort kommer imon,fortsättning följer...Ludde skrev:Jaha, då råder inga tvivel längre... Diesel it is!!
Skorpan skrev:mera bevis/kort kommer imon,fortsättning följer...![]()
det e jag inte heller,trampa snett på kortet där...hållundan skrev:Appappappappa, as är va ni är...
Nåväl, jag är inte kobent iallafall.
Skorpan skrev:det e jag inte heller,trampa snett på kortet där...
inte nog med att han kör diesel - han MÅSTE gå på diesel oxåSkorpan skrev:mera bevis/kort kommer imon,fortsättning följer...![]()

fixxat bort den äckliga tyskböjen nu. Har även stoppat om dämparn och polerat upp den till spegelglans.
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|