Skorpan
Guest
jag ska lägga in lite bidrag till dej lite senare under kvällen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
är skorpan säker att han inte associerar kobran med sin egna snopp?????Skorpan skrev:skaffa husdjur som du kan ta med dej ut på mc-turen
med en sån på eller i burken blir den dödligt giftig![]()
![]()
han har ju fan inte så stor. Det vet la du.Ravetrancer skrev:är skorpan säker att han inte associerar kobran med sin egna snopp?????![]()
passa dej pöjk,du ligger risigt tillhållundan skrev:han har ju fan inte så stor. Det vet la du.
de skulle la va att den är så snabb då iofs...Ravetrancer skrev:är skorpan säker att han inte associerar kobran med sin egna snopp?????![]()
hahahah jag är som fisken som simmade på djupt vatten... Han hajade...Skorpan skrev:passa dej pöjk,du ligger risigt till![]()
japp, 4 sekunder, underbart e korthållundan skrev:de skulle la va att den är så snabb då iofs...
det e rejvis som börjar bli gammal...Ravetrancer skrev:japp, 4 sekunder, underbart e kort![]()
![]()
![]()
Jag vet inte riktigt vad du vill att jag skall erkänna, vet bara att när jag pilla lite på din kobra så spotta den o fräste ganska omgåendeSkorpan skrev:det e rejvis som börjar bli gammal...![]()
erkänn nu elvis![]()
nu e det bevisat - det ÄR en diesel han kör,kolla tröjjan som han hade på sej idagSkorpan skrev:nu e det bättre![]()
![]()
![]()
Skorpan skrev:nu e det bevisat - det ÄR en diesel han kör,kolla tröjjan som han hade på sej idag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mera bevis/kort kommer imon,fortsättning följer...Ludde skrev:Jaha, då råder inga tvivel längre... Diesel it is!!
Skorpan skrev:mera bevis/kort kommer imon,fortsättning följer...![]()
det e jag inte heller,trampa snett på kortet där...hållundan skrev:Appappappappa, as är va ni är...
Nåväl, jag är inte kobent iallafall.
Skorpan skrev:det e jag inte heller,trampa snett på kortet där...
inte nog med att han kör diesel - han MÅSTE gå på diesel oxåSkorpan skrev:mera bevis/kort kommer imon,fortsättning följer...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |