Petje (P3)

Hur många gånger säger Hanna fahl ordet "populärkultur" per program.

MNK kommer tillbaka till hösten för dom som undra :yoparty

Sen är det ju lätt :tummenupp för Christer mellan 15:00-16:00.

Byt kanal om ni inte står ut med P3.

Enligt mig är P3 det de vetigaste som finns på radio. Även P4 funkar i bland och Bandit är helt ok i bland.

De övriga radiostationera kör ju samma 25 låtar dygnet runt hela tiden varvat med korkade reklamjinglar.

Last edited:
Byt kanal om ni inte står ut med P3.

Enligt mig är P3 det de vetigaste som finns på radio. Även P4 funkar i bland och Bandit är helt ok i bland.

De övriga radiostationera kör ju samma 25 låtar dygnet runt hela tiden varvat med korkade reklamjinglar.

:tummenupp

Håller helt och hållet med dig!

SR P3 är klart mycket bättre än all reklamradio, vill man höra på absolut smurfhits 63 så kan man knäppa igång valfri reklamkanal eller sätt på en CD med skiten.

Jag håller fast vid min ståndpunkt att sk vänstermänniskor alltid är fula

Dessvärre ser Ida Gabrielson, ordförande i Ung Vänster, bra ut.
Bildgooglade men det fanns mest skitbilder. Nu var det förvisso 2006 jag mötte henne, men då var hon tämligen attraktiv på ett naturligt sätt. Men hon hade dock skrämmande politiska åsikter och så gav hon en känsla av outtalad aggressivitet. Kändes som en tickande bomb. :gnissla

Edit: Kollade extra på bildgoogle och hon verkar gått ner sig en hel del.

Last edited:
Dessvärre ser Ida Gabrielson, ordförande i Ung Vänster, bra ut.
Bildgooglade men det fanns mest skitbilder. Nu var det förvisso 2006 jag mötte henne, men då var hon tämligen attraktiv på ett naturligt sätt. Men hon hade dock skrämmande politiska åsikter och så gav hon en känsla av outtalad aggressivitet. Kändes som en tickande bomb. :gnissla

Edit: Kollade extra på bildgoogle och hon verkar gått ner sig en hel del.

Håller inte med. Visst, hon är inte lika skabbig som typ Domeij, men man märker att det är nåt fel på hennes gener. Typ att hon snart kommer bli väldigt ful när hon åldras ett par år. Eller att hon var klassens fetto. Nåt är fel och osympatiskt. Sen den underliggande aggressiviteten som de flesta vänsterfolk har, redo att hitta nåt o-PK att hugga ner på, är väldigt obehaglig. Gud nåde dig om du skulle råka beställa en negerboll och Ida står bakom dig i cafét. Pang säger det bara! :död

Helt anskrämlig är hon ju inte.
ida.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma