Petje (P3)

Ja på bandit vet man vad man får så man behöver inte bli besviken, samma låtar gång på gång samt nåra nya då o då + enstaka guldkorn ibland.

OBS, jag tycker Bandit är OK. Rivstart är suveräna!

Jag har sagt det förr, jag säger det igen: Black Eyed Peas har bestämt sig för att ta över alla kanaler och långsamt men smärtsamt ta död på oss.
Finns knappt en låt, förutom de som spelas i retrokanalerna, som inte är, eller låter som dem.
:mad:

Kan man utveckla en allergi mot dem?
Tror jag gjort det.
Ger mig fan på att min sambo lät lite "Aninanjjaanjaaaahumpnjaanjaaa"
i morse...

Nu fryser jag igen.

Vad är det med hbt-personer och P3??:confused: Verkar krylla av dom på kanalen av nån anledning. Webbredaktören berätta om sin sexuella läggning idag och hon var överraskande också gay...

Vad är det med hbt-personer och P3??:confused: Verkar krylla av dom på kanalen av nån anledning. Webbredaktören berätta om sin sexuella läggning idag och hon var överraskande också gay...

Jag har mailat och krävt att dom kvoterar in minst en hetrosexuell man i radion.

Jag har inget emot bögar, men någon gång vill man höra en man på radion prata om något annat än parmiddagar (med andra bögpar), heminredning och fiberkost.

Kan vi inte få det så kräver jag att dom anställer Jörgen istället, för han skulle prata trätjära, stötstänger och långfibrigt molybdenfett! :yoparty

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon