Ketzer
Gudomlig sporthojare
P3 Dokumentär![]()
Det, P3 rock o Mammas nya kille är det enda som går o lyssna på på den jeffla dyngkanalen, usch för morgonpassfjantar etc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
P3 Dokumentär![]()
MNK, varför slutade deBästa humorprogrammet genom tiderna!
Ni där nere ska inte klaga, ni har Rockklassiker!
Hurra för Radio Haninge
Menar du på fullaste allvar att du inte har sett Kitty Jutbring på bild? Hon är ju en attention-whore av rang som älskar att synas och höras.
Bild finns här http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3130&grupp=7632
Nähä, tror du?
Hmm, jag känner igen Kitty så hon har jag antagligen sett. Nåja, de såg ju helt ok ut men de har ju fortfarande för mycket kläder på sig för att vara intressanta.
Gäddhäng.Vill även minnas att Kitty har såna där kärringarmar. Du vet där tricepsen liksom glidit ner mot armbågen och bara är en sladdrig, blek fettklump med rödaktiga prickar.
Det finns inga bra radiokanaler, jag lyssnar enbart på skivor när jag ska ha musik i bilen. P3 suger apkuk rakt igenom, och alla kanaler som sänder hyfsad musik (rockklassiker typ) är fulla av fakking jävla reklam. Nej, tacka vet jag egenhändigt mixade skivor med enbart garanterat bra musik och inga jävla reklamavbrott. Den längsta pausen mellan två låtar är den tid det tar en att byta skiva, när man nu känner för att göra det.
Men för oss som kör 6timmars repor lite då och då så hinner man lära sig vilken ordning låtarna ligger på ett 4gigs usbminne
Det är skönt att slå på radion ibland bara för att höra någon babbla istället för en massa skrålande. Spelar mindre roll vad som faktiskt sägs.
Här uppe finns f.ö. bara P1-P4, inget annat. Möjligtvis på AM-nätet.
P3 Dans är det som räddar P3 i mina ögon. Dernulf & co är grymt duktiga.
2 sidor om P3 och ingen har nämt Kodjo??? När man hör PREEE PREEE PREEE brinner det i huvet på mig.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |