PBR:s innebandy

TERMINATOR skrev:
nice, har du skaffat internet nu, fan va bra
Jag har inget internet.
Vaknade hemma hos Blom, vet inte riktigt varför men det bultar i huvudet.
Kan nog ha varit fest i går

Fint som faan.
Kl. 11:00, jag står själv i en öde bollhall. :huvet

4 st. blev vi till sist, tack och lov fanns det 4 någorlunda hela badmintonrack.

Bara for att man aker till Cancùn behover ju inte alla balla ur och skippa innebandyn... Fast det ar ju bra for da hinner ni ju inte bli sa mycket battre medan jag ar borta... :hihi
Ha det bra dar hemma i kylan...
Har ar det narmare 30 grader och motorcyklarna aker forbi hela tiden... :) Iofs har de inga skyddsklader men anda... :kocko

fortfarande ingen dator :( måste åka till min superdatapolareså han får fixa den.... fan vad porr är dåligt :(

raukroland skrev:
Bara for att man aker till Cancùn behover ju inte alla balla ur och skippa innebandyn... Fast det ar ju bra for da hinner ni ju inte bli sa mycket battre medan jag ar borta... :hihi
Ha det bra dar hemma i kylan...
Har ar det narmare 30 grader och motorcyklarna aker forbi hela tiden... :) Iofs har de inga skyddsklader men anda... :kocko

Det är ingen som är intresserad av innebandy egentligen, det är räkrolle i tights som lockar har jag hört :D

Hur göra nu i helgen? Ska vi skita i det?
Jag och Terminator är i Götet, Mario är skadad(?), Rauken bortrest, Kjelle skadad. Sen är det inte så många kvar som brukar vara med.
Vilka är det som kan/vill spela i helgen?

Back