TERMINATOR skrev:nu är du negg, nästa gång bildar du och jag back par så kan 55 kg killarna försöka komma förbi![]()
![]()
![]()
![]()
Försökte ju samma taktik med Blom som med-hinder, men dom kom förbi ändå de små djävlarna.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TERMINATOR skrev:nu är du negg, nästa gång bildar du och jag back par så kan 55 kg killarna försöka komma förbi![]()
![]()
![]()
![]()
ja vilka as dom ärKjelle skrev:Försökte ju samma taktik med Blom som med-hinder, men dom kom förbi ändå de små djävlarna.![]()
Sen när fan är 90-95pannor att betrakta som litetKjelle skrev:Försökte ju samma taktik med Blom som med-hinder, men dom kom förbi ändå de små djävlarna.![]()
det är brallorna som gör detSupermoto skrev:Sen när fan är 90-95pannor att betrakta som litet![]()
![]()
Hade du Kjelle haft lakadana brallor som blompa så hade vi inte gjort ett endaste mål, hehe
Jäkligt skoj när kycklot tråklar sig fram längs banan. Laddar för skott. Sen såg jag inte exakt vad som hände men plötsligt skriker han typ "fan ta dig och dina brallor". Hehe roligt. Ta med videokameran nsäta gång?blom skrev:det är brallorna som gör det![]()
har du fått stället nu??? riktigt toksnyggt är det ialf.Supermoto skrev:Jäkligt skoj när kycklot tråklar sig fram längs banan. Laddar för skott. Sen såg jag inte exakt vad som hände men plötsligt skriker han typ "fan ta dig och dina brallor". Hehe roligt. Ta med videokameran nsäta gång?Kanske bäst att skippa det....
Så styrkan sitter i kläderna menar du?
Det får vi verkligen hoppas för då blir jag oslagbar till sommaren![]()
Hämtade nämligen detta igår
Kyckling skrev:Men alla kan ju ge sig ut på löprundor i naturen och träna sin kondition inför
den kommande vårsäsongen. :tummenupp
![]()
Jappblom skrev:har du fått stället nu??? riktigt toksnyggt är det ialf.
dina nya stövlar var jävligt fina.. har dom hjälmar där oxå? isåf åker jag dit nu och handlar lite prylar.Supermoto skrev:Japp![]()
Och det är inte bara du som gör bra bytesaffärer... Kommer du ihåg mitt gamla Dainese!? Bytte det + mina (jävligt jävligt sköna och bra) SIDI landsvägsstövlar + ett set gatdäck mot ett par nya SIDI FlexForce SRS + nytt Husaställ![]()
Så om ni ser en ZX9 av varierande årsmodell där föraren ser ut som jag i stan så är det inte jag...
Vidare var jag till M&F på Aspholmen igår (rekomenderas att åka dit, de har tokrea på massor av kläder) och hittade en Dainese skyddsddräkt av utgående modell för en tusing (ordinarie är typ 3000![]()
![]()
De hade en kvar och den satt som en handske så den tog vi. Passade på att ta ur skydden ur stället och testa med Daineseskyddet under. Lika a glove![]()
Så nu är jag fan lika kittad som fabrikskillarna. Tyvärr tror inte jag som du att talangen sitter i kläderna, hehe![]()
En del stövlar men inte så mkt hjälmar vad jag kunde se. Jäkligt mycket kläder däremot. Och bra priser på några hojar, hör och häpnablom skrev:dina nya stövlar var jävligt fina.. har dom hjälmar där oxå? isåf åker jag dit nu och handlar lite prylar.
skriv på den riktiga listan.. här snackar vi bara taktikTERMINATOR skrev:8:e januari tycker jag att vi springer av oss julmaten med en drabbning
innebandy, kyckling är söt och hjälper oss med en tid om han kan.
1.TERMINATOR him self
2. Terminator Junior (reserv)
3. Terminator´s polare (reserv)
blom skrev:skriv på den riktiga listan.. här snackar vi bara taktik![]()
varför inte?TERMINATOR skrev:jag vet men jag kan inte skriva där tyvärr![]()
blom skrev:varför inte?
hoppas detTERMINATOR skrev:Blir det spel på lördag??
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |