GSXR1100R
The older i get the faster i was
Någon som vet 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Är det exakt samma hål för skruvar å såntMattias skrev:JA! Jasvär!
GSXR1100R skrev:Är det exakt samma hål för skruvar å sånt

Bra då ska jag kolla med teametjorpes skrev:Nej, de passar inte. på 600 finns en stor urfräsning lite under till höger, o alla hålen sitter spegelvända. o lacken trillar av om dom hamnar på en 7 femti...
ja, dom passar micke, annars får du lämna tillbaka skiten såklart...
Fan va det lät pretto....GSXR1100R skrev:Bra då ska jag kolla med teamet![]()
Vi har till skillnad ifrån dig ett demokratiskt ERF team.Nr:18 skrev:Fan va det lät pretto....
Svaret är nej.GSXR1100R skrev:Bra då ska jag kolla med teamet![]()
Nä, det är många skillnader. Ej USB-gaffel på 600, annan, klenare sving osv...rougie skrev:Precis samma hoj lite mer kubik bara.
majtii skrev:Plus att du kommer få gruppreklam av samer resten av livet.

Demokrati har inget med racing attt göra. Har en hoj mer än 1 sittplats? :kockoGSXR1100R skrev:Vi har till skillnad ifrån dig ett demokratiskt ERF team.
Bingo skrev:Nä, det är många skillnader. Ej USB-gaffel på 600, annan, klenare sving osv...
Dom säger att fire wire är snabbareDon Quixote skrev:USB 2.0
The USB 2.0 specification was released in 2000 and supports a bus speed 40 times faster than USB 1.x. The new high speed requires a 2.0-compliant host, hubs, and devices.

GSXR1100R skrev:Dom säger att fire wire är snabbare![]()

Är USB 2.0 gaffel kompatibel med Fire Wire, Fire Ball vet jag att Salö har testat med sin 600:aMagnus skrev:Då får du nog skaffa det...![]()
Vet inte, men just "fire ball" skulle jag inte rekomendera. Den har vissa barnsjukdommar som inte är braGSXR1100R skrev:Är USB 2.0 gaffel kompatibel med Fire Wire, Fire Ball vet jag att Salö har testat med sin 600:a

Äh, försök hänga med lite va. Det är wireless USB som gäller - typ snart...Don Quixote skrev:USB 2.0
The USB 2.0 specification was released in 2000 and supports a bus speed 40 times faster than USB 1.x. The new high speed requires a 2.0-compliant host, hubs, and devices.
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026