Passa er för batongturken!

namnlsoe.jpg

Störande av ordning kanske.
Jag tyckte alla skötte sig bra, förutom de fulla svennarna. Nysvenskarna var ganska defensiva tycker jag. Batongmannen slog när han blev attackerad.
Polisen gjorde ett positivt brutalt ingripande, sånt inger respekt. inget mesande.

Sen framgår det inte av filmen vad som är upprinnelsen till detta.
Jag blir galen av hystersiska tjejer som står o gapar. :D

Baserat på vad som syns i filmen så gör vakten ett ok ingripande. Inte suveränt, men inte dåligt heller. Han gjorde sitt bästa att hålla situationen i schack tills polisen kommer. Han är också en ensam vakt, mot tre fyllon. Upprinnelsen till situationen hade varit relevant att veta också såklart.

För övrigt så har den skrikande tjejen fått lite väl mycket skit, hon får en :tummenupp för att hon ger hela bråket en touch av grundskola.

Fascinerande att söderbor gång efter annan ska resa sig upp och käfta trots att polisen sagt åt dom att sitta ner. Ett mysterium att de hamnar i bråk.

Kolla den blödande killen vid 4:05. Satan vad han reser sig kvickt. :D

Då mitt ljud inte funkar i datamaskinen kanske nån kan berätta om man hör vad tjejen säger till honom?

när spriten går in går vettet ut. de får skylla sig själva om de inte ger sig o går därifrån. det är ju inte så att turkarna jagar dem, ser mer utan som att de försöker hålla fortet.....

Far och son, verkar vara bra familjeförhållanden :D

Men det ser ju klart ut som att vakten enbart försöker hålla dem på avstånd tills polis anländer, sen att han råkar ha en batong att försvara sig med är ju förståeligt med tanke på allt skit som förekommer.
Dumma överförfriskade svenskar som antagligen har blivit för fulla på kvarterskrogen och inte godtagit att de har blivit ombedda att lämna lokalen.

Eller så är det något helt annan bakomliggande där vakten är boven i dramat, men det är ju inte speciellt troligt.
Hoppas dock att de låser in den hysteriska subban, fy fan vad jag hatar såna :mad:

Edit/ Där ser man, nekade tillträde, det var ju oväntat. Klockan 8 på kvällen, det bådar gott :D

Last edited:
Back