Passa er för batongturken!

Det förekom en och annan obehaglig typ som tagit skumma grejjer, men de flesta som tagit olagliga preparat rökte gräs och dom var rätt lugna. Dom jävligaste var fyllesvinen som tagit för många järn. Det är enkelt att förstå batongturkens uppgivenhet och hopplöshet.

Det påstås att vid senaste reaggae festivalen i Uppsala tog polisen ca 200 pissprov och väldigt många var pårökta.

Däremot var det inte en enda misshandel på området, dom tog en utanför som var bråksjuk, men han klarade pissprovet men inte blåsprovet...

Vad vore en dag utan hormonstinna stockholmare på tuben :D

Det förekom en och annan obehaglig typ som tagit skumma grejjer, men de flesta som tagit olagliga preparat rökte gräs och dom var rätt lugna. Dom jävligaste var fyllesvinen som tagit för många järn. Det är enkelt att förstå batongturkens uppgivenhet och hopplöshet.

Mmm.. Jag stod i sthlm, ful-kola och E hade sin storhets-entré där nånstans..

Det som fick mig att förstå allvaret i trippade fukkon var när jag träffade en bekant (väktare/skyddsvakt/dörrvakt mm) en kväll, som var helt spak. Och det var en karl som hade varit med mkt nog för att sätta sig och vila lite, klappa hunden och ta en kaffe efter situationer när alla andra var påtända av adrenalin..

Han hade stoppat en snubbe som inte var där han borde. Han vänder sig om och reser sig upp (blir rörigt här, men kan inte återberätta perfekt) och är stor som ett hus, med helt döda ögon. Min bekant slog batongen krokig i huvet på honom, och han reagerade knappt.

Om nån kopplar bort känsla/smärta på det sättet när han är stenad, och samtidigt blir förbannad, då vill man fan inte va den han blir förbannad på :näsblod

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Shit, var så länge sen jag boxades nu så jag nästan saknar det lite (*romantiserar*).

Bra agerat, kort och gott.

Försök göra bättre själv i samma situation :S

O vissa borde ta o sätta sig in lite bättre i svensk lagstiftning innan man skriver saker.

"Min kompis har gått väktarutbildning och sen batongutbildning, så ja jag har faktiskt koll på vad som gäller" Hahaha..

Min pappa har lastbilskörkort så det är väl bara för mig att ge mig iväg o köra lite lastbil.

Ja vad säger man. Tur att våldet mest drabbade dom själva.

Det hela påminner om huliganfilmer gjorda av dom yngre firmorna... mkt jidder och sen lite vevande! :tummenupp

Ett gäng idioter får en hel stad att verka helt rutten.. :näsblod

Back