2496775 Jasså, är du svensklärare nu också?
Vänligen berätta vad språket i mitt inlägg spelade för roll då det du skrev var de facto att han skulle parasitera sig på någon oskyldig människa, indirekt att stjäla pengar! Ponera att personen du "lappar" lider av dyslexi eller att han/hon bara är godtrogen nog att betala in eller inte hinner läsa så noga av någon anledning, känner du dig nöjd då? Med vetskapen om att du lurat av någon vilt främmande person på 400-750:- så hade du inte känt dig det minsta ångerfull? Jag vet att jag hellre hade betalat än haft det på mitt samvete, men du verkar ju tycka att "ähh, läser han inte ordentligt får han skylla sig själv". Skrämmande tankesätt.
I mina ögon verkar ju vara en väldigt empatisk man som säkert skulle kunna komma med bra tips på hur man trollar bort en bilstereo eller kanske en hel bil om någon skulle fråga, känns bra att ha sådana gubbar på forumet
Hoppas jag slipper träffa dig i framtiden, personer som håller på med bedrägerier och som stjäl från andra är i mina ögon inte värda ett piss.