Parkera hojen och bli utskälld.

• Thread starter Thread starter Freedom
  • Start date Start date

Freedom

Guest
Var förbi donken i väsby och parkerade hojen i en p-ruta, går in och avnjuter nödkäket när en man kliver in och på bred rinkebysvenska skäller ut mig för att jag tar upp en hel p-ruta med hojen. Jag tittar lite förvånat på killen som ser ut att ha hela familjen runt hörnet beredda att döda mig och frågar hur han hade tänkt att jag skulle pakera hojen och får till svar att jag ska fan inte ta upp en hel parkeringsplats och borde ställa hojen efter kanten, sväljer hamburgaren och frågar honom om han då betalar mina p-böter. Killen blir högröd i ansiktet och börjar gapa att p-platserna minsann är för personbilar och jag ska inte ta upp platsen med min hoj, ställer motvilligt frågan tillbaka till mannen hur han hade tänkt att jag ska parkera lagligt utan att nyttja p-rutan. Då tar han upp att vi hojåkare skiter i det mesta och och står över lagen och är ena riktiga rövhål, då beslutar jag att lämna stället och inser att det stösta rövhålet är han.

Är jag ensam om att bli utskälld för att ta upp en hel p-ruta?

fan vilken idiot :mad:
fan om ja vore dig skulle jag chansat på att skalla den fan över munnen o sen remma iväg, sånt pack skulle behöva en omgång för att inse vilka svaga argument dom har :va

och nej jag har inte blivit utskälld ännu men det kommer nog om man kollar på nivån på en del bilister.......

och nej jag vill inte slåss med folk men fan ibland drommer man ju att man var schwartzenegger eller nåt :D

Man hade varit sugen o frågat om killen hade fått sitt körkort genom att läsa på CornFlakespaketet..
O för att sedan skriva ut kortet på sin superduperskrivare med lamineringsfunktion som dessutom är av senaste modell :)

Ja.......vad ska man säga?

Att argumentera med en sådan gestalt går bara inte.

Repliker som: "-Jag tror vi är för långt ifrån varandra redan från början i denna fråga för att kunna bli eniga" Eller " -var vänlig och gå härifrån, jag vill inte bli störd när jag äter" tror jag biter bäst. Givetvis med en extremt trevlig ton och ett brett leende.

Du kunde ju ha frågat honom varför han inte tog handikapplatsen. Han verkade ju vara kvalificerad för den.:D

Last edited:
Haha orka att 2 st skriver att man ska göra en fuckyou-burnout samma minut :D
Helt rätt ge han vad han tål :tummenupp

Börja slåss eller förbanna folk är inte det mest effektiva.. Mycket bättre att vara lugn, då kommer han koka hela dagen över att han inte lyckats skälla ut dig.. :tummenupp

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back